Forum > Färdiga produktioner
Freddy Holm " Before We Say Goodbye "
ydderF:
aRocker,
Nope jag vent inte vem Tal Bachman är.. Fattar inte helt vad du menar med powerrock?
Tycker du detta är en powerrock låt??
Eko,
tackar för beröm, men det är inte jag som har skrivit texten. Det är min vän som är låtskrivar och produsenti Nashville. Ed Pettersen.
Max,
Joda, du vil nog låta lika bra om inte bättre ;)
Eftersom Ed har skrivit texten och är amerikaner, så har jag inte helt tänkt på at förändra linjerna.. Tycker nog den är bra som den är..
Bass:
Snyggt!!
Lite vasst ibland, men jag sitter på laptop och lyssnar i lurar.
Svinbra låt och har lite svårt att se att denna INTE skulle fungera i radio??? Luktar lite hit =D
ydderF:
Tack så mycket, Bass :)
MaxB:
--- Citat från: ydderF skrivet 26.09.2010, 19:09:54 ---Max,
Eftersom Ed har skrivit texten och är amerikaner, så har jag inte helt tänkt på at förändra linjerna.. Tycker nog den är bra som den är..
--- Slut citat ---
HooOoopsan, jag kan backa ett steg. Det kändes ändå mer rätt men jag accepterar om du inte ändrar texten... ;)
robblar:
--- Citat från: MaxB skrivet 29.09.2010, 17:31:06 ---
--- Citat från: ydderF skrivet 26.09.2010, 19:09:54 ---Max,
--- Slut citat ---
HooOoopsan, jag kan backa ett steg. Det kändes ändå mer rätt men jag accepterar om du inte ändrar texten... ;)
--- Slut citat ---
Er Ed fra sørligere strøk (nja... Nashville er vel nære nok..)? Er det ikke der nede de sier "Coulda wrote"? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida