Forum > Färdiga produktioner
Bjurte&Maria - Dreamare
MaxB:
Så kom jag hit igen!
Ni är bra! Det är många roliga saker som är med i låten. Nu gillade jag gitarren som riffar lite innan slutet och jag tycker uttoningen är OK.
bjurte:
Gurano,Marre,MaxB tack för dom fina orden,nu får det vara nog!!!
Livet är för kort för att pilla ner sig änn mer på denna.. ;)
Nu får den 'vila i frid'
Dreamare 1985-2010 R.I.P.
;)
hogge:
Faan detta har jag missat helt - vilket förvisso inte är märkligt då jag nästan aldrig finner tid till att sitta vid min privata lilla laptop *SUCK* :(
Hur som helst - detta är skitbra.. Tankarna far iväg till en kväll (tidigt 80-tal) när familjen samlades till Melodifestivalsafton.. (fast jag tittade givetvis aldrig *host* jag var ju hördröckare..)
Marre sjunger riktigt bra och sång såväl som sound är riktigt tidsenligt och läckert..
bjurte:
--- Citat från: hogge skrivet 04.11.2010, 23:50:07 ---Faan detta har jag missat helt - vilket förvisso inte är märkligt då jag nästan aldrig finner tid till att sitta vid min privata lilla laptop *SUCK* :(
Hur som helst - detta är skitbra.. Tankarna far iväg till en kväll (tidigt 80-tal) när familjen samlades till Melodifestivalsafton.. (fast jag tittade givetvis aldrig *host* jag var ju hördröckare..)
Marre sjunger riktigt bra och sång såväl som sound är riktigt tidsenligt och läckert..
--- Slut citat ---
Tack Kompis!! ;)
80:io talet ja,det var årtiondet jag hade tröttnat lite på Hårdrocken och synthade till mig lite.. :lol:
Nu har vi i alla fall kommit på bättre tankar igen...
Over and out..
Ps. Nu är det min tur med en Time out,vi hörs när vi hörs.. :wub:
Marruschkka:
--- Citat från: uriah skrivet 05.11.2010, 19:13:02 ---
--- Citat från: hogge skrivet 04.11.2010, 23:50:07 ---Faan detta har jag missat helt - vilket förvisso inte är märkligt då jag nästan aldrig finner tid till att sitta vid min privata lilla laptop *SUCK* :(
--- Slut citat ---
Tack Kompis!! ;)
80:io talet ja,det var årtiondet jag hade tröttnat lite på Hårdrocken och synthade till mig lite.. :lol:
Nu har vi i alla fall kommit på bättre tankar igen...
Over and out..
Ps. Nu är det min tur med en Time out,vi hörs när vi hörs.. :wub:
--- Slut citat ---
Tack Hogge :D
Uriah: Slumra nu inte in för mycket här, vill höra mer av din kommande 80-talssvit ^_^
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida