Forum > Färdiga produktioner

Bjurte&Maria - Dreamare

<< < (4/13) > >>

Steamman:
Maria så här ser jag det att dom flesta kvinliga sångerskor har något näktergal komplex..
Få behärskar de låga registerna det gör du ta vara på det....Det e fan sensuellt... :D
Lysna nu på en gammal över vintrad rockare...Hehehe

Dividend:
Har bara lyssnat på låten och inte läst nåt tidigare inlägg, förutom Steammans och jag håller fan med totalt i vad han säger :D Och är beredd att slåss med knytnävar och batonger mot alla andra uppfattningar :D

bjurte:
Jamen då är vi tre!! :lol:

zorrow:
Ja jistanes! Det här var ju ett särdeles lyckat samarbete. Bra låt och mixen är ju som en dröm. Jag tycker att sången kunde höjas lite men det är ju en smaksak. Det funkar ju som det är. Kul att Bjurte är tillbaka i matchen ;). Grattis båda till ett finfint samarbete.  :D

Marruschkka:

--- Citat från: Steamman skrivet 25.09.2010, 17:29:35 ---Maria så här ser jag det att dom flesta kvinliga sångerskor har något näktergal komplex..
Få behärskar de låga registerna det gör du ta vara på det....Det e fan sensuellt... :D
Lysna nu på en gammal över vintrad rockare...Hehehe

--- Slut citat ---

Aha :wub: Jag vill ibland låta som en näktergal..men det funkar ju inte, så tack som F-N :wub:

Jag lyssnar..och tar till mej! Jag kör på i min vanliga stil här!

--- Citat från: Dividend skrivet 25.09.2010, 17:59:03 ---Har bara lyssnat på låten och inte läst nåt tidigare inlägg, förutom Steammans och jag håller fan med totalt i vad han säger :D Och är beredd att slåss med knytnävar och batonger mot alla andra uppfattningar :D

--- Slut citat ---

Men gud va gulliga ni är, tack igen. Ta det lugnt med arsenalen bara, det funkar så bra som det är ju..ha ha :D

--- Citat från: zorrow skrivet 25.09.2010, 20:10:15 ---Ja jistanes! Det här var ju ett särdeles lyckat samarbete. Bra låt och mixen är ju som en dröm. Jag tycker att sången kunde höjas lite men det är ju en smaksak. Det funkar ju som det är. Kul att Bjurte är tillbaka i matchen ;). Grattis båda till ett finfint samarbete.  :D

--- Slut citat ---

Jajamensan, Bjurte är tillbax och med besked :wub:  Klart tillfredsställande samarbete, yeps.

Tack Zorrow!

Väldigt roligt att samarbeta med dej missjö Uriah..men det vet du redan ju :)

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion