Forum > Färdiga produktioner
Bjurte&Maria - Dreamare
bjurte:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 23.09.2010, 20:11:34 ---Du är så jäddrarns duktig, kör järnet :wub:
--- Slut citat ---
Tack vännen,ska jobba lite på utvalda delar imorgon!!
Och till alla andra,Ny Mix nya tankar och feedback tack.. :wub:
Steamman:
Cool låt .....Maria låter kanon i det här låga registret...( Jag gillar) :D
gitarrena låter bra i mina öron .... :D
Tokai:
Början känns lite som P Spectors 60-tal och det är rätt coolt
Vet inte om jag är så pigg på att det byggs upp hela tiden till mer rock. Antingen eller tycker jag. Andra halvan av låten känns mer vanlig, typisk och inte så spännande även om det gungar på rätt bra.
Bra gjort och Marre levererar bra som vanligt.
Marruschkka:
--- Citat från: Steamman skrivet 24.09.2010, 19:13:37 ---Cool låt .....Maria låter kanon i det här låga registret...( Jag gillar) :D
--- Slut citat ---
Tack du :P
Det är en skön låt det här..gitarrerna låter bra säjer du..det tycker ju jag oxå..men känns extra kul att höra från en från en gitarr-virtuos som dej :P
Jaha..där fick man höra det igen..om de låga registren..där ska jag tydligen helst hålla mej då..hihi..iofs trevligt..inte så många tjejer kan hålla sej där ändå, jag blir så glad över dina ord, så det tänker jag fortsätta med :D Tack!
--- Citat från: Tokai skrivet 24.09.2010, 21:16:02 ---Början känns lite som P Spectors 60-tal och det är rätt coolt
Vet inte om jag är så pigg på att det byggs upp hela tiden till mer rock. Antingen eller tycker jag. Andra halvan av låten känns mer vanlig, typisk och inte så spännande även om det gungar på rätt bra.
--- Slut citat ---
Tokai, jag gillar den som den är nu, men det kan vara skoj att höra nån annan version här oxå, fältet är öppet s a s. Tack för dina ord!
Uriah: ännu bättre mix nu, jättekul, det svänger och ljudbilden tycker jag känns bra :)
Eller?
/Marre
bjurte:
--- Citat från: Steamman skrivet 24.09.2010, 19:13:37 ---Cool låt .....Maria låter kanon i det här låga registret...( Jag gillar) :D
--- Slut citat ---
Härligt att höra... ;)
--- Citat från: Tokai skrivet 24.09.2010, 21:16:02 ---Början känns lite som P Spectors 60-tal och det är rätt coolt
--- Slut citat ---
Det där med att det 'byggs upp' är ju en av gruntankarna med låten,visst kanske inte jätteorginellt men Roligt :lol:
Du får betänka att det är en 25 år gammal låt och jag ville försöka göra den som jag tänkte då,men med dagens teknik.
--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.09.2010, 22:51:09 ---
Uriah: ännu bättre mix nu, jättekul, det svänger och ljudbilden tycker jag känns bra :)
Eller?
/Marre
--- Slut citat ---
Är ganska nöjd nu faktiskt!! B)
Ska bara lägga om solot,när jag övat upp mina 'otränade fingrar'
Och det där med 'Hårdrocks-slut' skippar jag nog,provade faktiskt,men det lät likadant,lite mer distat bara..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida