Jag skulle vilja göra min testsite lite smidigare att använda, men har själv för dålig koll på annat än enkel HTML-programmering, så jag tänkte höra var man hittar info om hur man gör följande - alternativt om någon som har för mycket fritid, har möjlighet att kolla på det och ge lite mer handfasta tips...
Det var någon som gjorde ett tappert försök att hjälpa mig för länge sedan, men jag lyckades aldrig få det att fungera eller fatta riktigt hur det skulle göras etc - men jag kommer inte ihåg vem det var eller i vilet forum...
Vad jag skulle vilja göra, är att ha testsiten ungefär som den är nu, men lägga till några extra kolumner - och framför allt lägga till en möjlighet att välja vad man ska sortera den långa listan efter, genom att man klickar på rubrikerna, som jag tänker mig skulle bli något i stil med följande: "Omgång" (som det är nu, 1, 2, 3 etc), "Fabrikat" (ADK, BLUE, Earthworks etc - där fabrikatet också ska kunna vara en länk till tillverkaren), "Modell" (A-48, A-51s, Babybottle etc", "Teknik" (kondensator, rör, dynamisk, elektret...), "Membran" (stormembran, småmembran, band...).
Sedan ska det förstås också vara klickbara länkar till ljudfilerna, som det är nu - men kanske att man ska länka till WAV och MP3 från samma sida istället för att ha två sidor till dem som det är nu...
Kan tänka mig att man måste skapa någon sorts databas, eftersom jag vill att användaren ska kunna sortera på de olika rubrikerna, men det där med databaser har jag fullständig nollkoll på - så det hade varit bra om det gick att lösa på något annat sätt med avancerad HTML, så att även jag kan ha en chans att fatta vad som händer och varför...