Hej enghell, jag är bara lite nyfiken på användarvänligheten + hur du tycker micpreamparna funkar eftersom dom är digitalt styrda, jag vill helst inte blanda in en massa extra software/mixprogram utan bara dunka in "skiten" i mitt Cubase 5 på enklast möjliga sätt!
Line input hur funkar det tex från en synth/digitalpiano??? (obs inte instrumentingång hi-z)

Tjena.
Jag tycker det funkar bra med TotalMix FX och jag vill själv också helst bara köra på rakt in i Cubase 6 utan nåt strul, men det är inga problem. TotalMix FX tycker jag inte känns som något hinder, man lär sej ganska snabbt hur det funkar. Och man bara klickar på select och vrider lite på ratten för att ställa gain på själva interfacet.
Line input funkar jättebra. Har kört både Line6 POD och min gamla Roland JV-1010, har bara fått skaffa tele-XLR kablar i och med att det bara finns XLR för mic/line ingångarna.
Några problem med att plugga i och ur under körning har jag inte heller utan det funkar helt klanderfritt, men nu kör jag ju en Asus laptop pc, inte Mac...