Hej, satte denna fråga i denna kategori då jag inte hittar någon mer lämplig, saknas ju tex en hardware/outboard kategori...
Jo det är så att en rätt känd producent nu avvecklar sin rätt kända studio i Sthlm och har en del riktigt fina grejor till salu, bl.a. denna TG1 limiter/kompressor som jag verkligen velat ha i flera år:

Jag har den i vst men det är inte alls samma sak och kan heller aldrig bli som the real thing, ok crazy mycket pengar för den kostar nu 25 papp men ändå mer i nypris dessutom är det här originalutgåvan med den absolut snyggaste designen inga fula röda knappar här inte*
Min spontana fråga rakt ut; är den någon eller några som vill vara med och delinvestera i den???
Vi får komma på någon form av användarlösning eller rent av studio-samarbete kring detta om detta skulle gå att lösa!
Jag har redan pratat med honom och han håller den till mig tills på Torsdag, sedan är det kört...
En sponsor/långtida långivare skulle givetvis tagas emot med knäböjningar och bugningar meddelst tacksägelser men det är väl för mycket att önska, det är ju fan att man inte är vid stadd kassa just nu när denna guldpryl dyker upp på marknaden!