Forum > Demolåtar

Gurano - Running Downhill

<< < (2/3) > >>

MaxB:
Jag tycker det låter ok som Guranomaterial och det innebär en upplevelse av mycket ingredienser.
Även om det inte är så många instrument är det... mycket. Både synten och gitarren spelar massor med toner och dessa får hela tiden ekosvar som studsar. Hur skulle det vara att testa något tema i den här produktionen, ett tema där du helt tar bort ditt signum med ekostudsarna? 
Blir det en intressant motpol i stycket eller för naket?

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2010, 07:18:23 ---Jag tycker det låter ok som material och det innebär en upplevelse av mycket ingredienser.
Även om det inte är så många instrument är det... mycket. Både synten och gitarren spelar massor med toner och dessa får hela tiden ekosvar som studsar. Hur skulle det vara att testa något tema i den här produktionen, ett tema där du helt tar bort ditt signum med ekostudsarna? 

--- Slut citat ---
Låter som en kul idé - men jag bollar tillbaka till dig :)
Kan inte du försöka lägga på ett spännande tema så blir det vårt signum! ;)

Ha det gott
Gurano

asti:
Sköna gitarrer och det svänger bra! Det är rätt "mycket"  nästan hela tiden och jag vet
inte om det får rum eller behövs sång här. Det är ju två återkommande teman (harmonigångar)
som växlar hela tiden och kanske du skulle lugna ner det på ett par ställen för att förstärka
effekten när det drar igång igen....
Men bas ska du definitivt lägga på!

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.09.2010, 18:18:37 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2010, 07:18:23 ---Jag tycker det låter ok som material och det innebär en upplevelse av mycket ingredienser.

--- Slut citat ---
Låter som en kul idé - men jag bollar tillbaka till dig :)
Kan inte du försöka lägga på ett spännande tema så blir det vårt signum! ;)
Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---

Skulle kunna vara kul men jag hinner ju inte ens med att göra mina egna halvfärdiga försök lyssningsbara (för andra än mig själv).  B)

bjurte:
Jodå harmonierna tilltalar,men som dom flesta varit inne på,så blir det lite förmycket 'Alla ge järnet på samma gång'
Lite mer luft och dynamik skulle inte skada..
Sedan tror jag att en bas säkert kan styra upp det hela en aning...
Ps.. INTRO trummorna var i stökigaste laget..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion