Forum > Demolåtar

Gurano - Running Downhill

(1/3) > >>

Gurano:
Hejsan
Sitter å lyssnar igenom lite av årets produktioner så här långt och fann detta utkast. Vet inte om jag lagt upp denna tidigare på KR (men jag tror inte det i alla fall), har jag det så får ni ha överseende med en förvirrad snubbe ;)

Den saknar bas och lite annat men är det nåt att ha? Vad kan göras annorlunda/bättre? läggas till - dras ifrån?
Fritt fram för den som vill sjunga osv

Ha det gott
Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/RunningDownhill1.mp3[/mp3]

spacetrucker:
Ojojojoj :wacko: Alldeles för mycket för mina sinnen. Nämen jo alltså. För mycket ingredienser tycker jag. Klarar inte riktigt av att hänga med. Definitivt dra ifrån... utom bas förståss. Lite mindre volym på "temat" och sen sång på så kan det nog bli bra. Men som sagt, som sådant för stökigt för mina öron :D

Space

Gurano:
hmmm.....dra ifrån?
....men det är ju bara 3 instrument: trumma, gitarr, orgel/synth.
Möjligen kan jag prova att sänka orgeln/synthen lite i kväll, så får vi se om det blir bättre.

Nån annan som tycker nåt?

Tack för lyss å tyck Space!
Gurano

Markus Broberg:
Klockrent. Men jag skulle nog vilja att verserna är utan synten, kanske nån bas och gura bara, sen exploderar det i refrängen liksom! Jag gillart!

Gurano:

--- Citat från: Markus Broberg skrivet 13.09.2010, 18:10:34 ---Klockrent. Men jag skulle nog vilja att verserna är utan synten, kanske nån bas och gura bara, sen exploderar det i refrängen liksom! Jag gillart!

--- Slut citat ---
Kul att du gillart - jag gillart oxå :D
Ska lägga på bas vad det lider så får vi sedan se vart låten tar vägen. Jag tar nog inte bort synthen men jag kommer nog att sänka den en del.

Tack för lyss å tyck

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion