Forum > Färdiga produktioner
Ny låt new metal
zauron_87:
LÅTNAMN:Hollow-Line
ARTIST/GRUPP:Emil och Patrick
GENRE: New Metal
LÅTLÄNGD: 2,45
KOMPOSITÖR: Emil, Patrick
PRODUCENT: Emil, Patrick
EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3 320 kbit/s
Träffa på en kompis vi bestämde oss för att testa slå ihop oss o skriva en låt och blanda våra musik stilar för att lära oss nya inspirationer av varandra.
Ni får gärna komma med kritik på allt.
Kan välla säga vi har inte hittat våran rätta tonart det var lite för högt märkte vi bland annat.
:ph34r:
MaxB:
Låter nästan lite rap med sången också. Kul approach och attityd och kul att blanda så här.
Ordet "just" som kommer 1,5 min in i låten har vi svenskar ofta problem att uttala rätt.
I Finland har man redan i skolan lärt sig att det uttalas med ett d i början, inte j. Men vi i sverige har lite svårt för det.
Tycker det låter hyfsat i enkla laptophögtalare så jag kan inte uttala mig om annat än det.
zauron_87:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.09.2010, 18:22:55 ---Låter nästan lite rap med sången också. Kul approach och attityd och kul att blanda så här.
Ordet "just" som kommer 1,5 min in i låten har vi svenskar ofta problem att uttala rätt.
I Finland har man redan i skolan lärt sig att det uttalas med ett d i början, inte j. Men vi i sverige har lite svårt för det.
Tycker det låter hyfsat i enkla laptophögtalare så jag kan inte uttala mig om annat än det.
--- Slut citat ---
Tack :) som fan bra att veta .. Min clean sång är inte den bästa det kan jag erkänna är inte nån van sångare precis hehe :rolleyes:
MaxB:
--- Citat från: zauron_87 skrivet 06.09.2010, 19:46:34 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 06.09.2010, 18:22:55 ---Låter nästan lite rap med sången också. Kul approach och attityd och kul att blanda så här.
--- Slut citat ---
Tack :) som fan bra att veta .. Min clean sång är inte den bästa det kan jag erkänna är inte nån van sångare precis hehe :rolleyes:
--- Slut citat ---
Finns inget att erkänna, sången har attityd som duger bra, tycker jag.
zauron_87:
Tack,, kom igen fler fölk ..
. i know sången min cleana är inte den bästa ,,
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida