Forum > Färdiga produktioner
Mitt hav
Markus Broberg:
--- Citat från: uriah skrivet 04.09.2010, 02:54:21 ---Verkligen en fästande spritande melodi,visst hörs sången men vad säger du ??
Kossor kan dela mig i mitt rum ?? :lol:
Annars skitbra..trummorna kanske lite för dominerande.
--- Slut citat ---
Tack:)
Meeeeeeeeeeen, vafan då! jävla kossor:)
"Igår så jag havet resa sig över mig
En våg som renade mig, inifrån"
:P
Tokai:
Visst är sången för låg.
I refrängen drängs den helt-
Sedan vet jag inte vaddan detta larm om nåt så poetiskt som havet, stranden...? Hade föredragit nåt mer stillsamt med tanke på temat, men eftersom jag inte hör texten vet jag inte.
Ganska ångestfyllt, Kent-inspirationer. Kanske handlar det om det svåra beslutet att att dränka sig eller inte... Inget att skoja om egentligen
Markus Broberg:
--- Citat från: Tokai skrivet 04.09.2010, 17:05:22 ---Visst är sången för låg.
Sedan vet jag inte vaddan detta larm om nåt så poetiskt som havet, stranden...? Hade föredragit nåt mer stillsamt med tanke på temat, men eftersom jag inte hör texten vet jag inte.
Ganska ångestfyllt, Kent-inspirationer. Kanske handlar det om det svåra beslutet att att dränka sig eller inte... Inget att skoja om egentligen
--- Slut citat ---
Hmm, okej. Funkar bra här. Ska kolla upp igen, mixar i lurar så det kanske blir lite knäppt.
Låten handlar om det jag är mest besatt av, nämligen havet, och vilken effekt det har på mig.
Men alla tolkar ju texter olika, och så ska det vara.
Jag tänkte först skriva om rosor, radhus, jobbet på verket, Ulla-gunn och lottomiljoner, men ändrade mig i sista stund :wacko:
Phil-shaky:
Jag gillade låten, sjukt mycke känsla.
Det enda som jag tyckte var lite jobbigt var att texten försvann bort vid vissa tillfällen.
(för att vara från mig så är det top betyg) ;)
Mats:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 04.09.2010, 17:22:39 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 04.09.2010, 17:05:22 ---Visst är sången för låg.
--- Slut citat ---
Hmm, okej. Funkar bra här. Ska kolla upp igen, mixar i lurar så det kanske blir lite knäppt.
Låten handlar om det jag är mest besatt av, nämligen havet, och vilken effekt det har på mig.
Men alla tolkar ju texter olika, och så ska det vara.
Jag tänkte först skriva om rosor, radhus, jobbet på verket, Ulla-gunn och lottomiljoner, men ändrade mig i sista stund :wacko:
--- Slut citat ---
:)
Tycker det låter lovande men det knarrande gura(?)-ljudet i början lät mysko, sen lite otydlig sång som nämnts, lite mycket cymbaler också kanske.
Sjunger du 'rädda mig'?
Bra dynamik.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida