Forum > Demolåtar

Gurano - Den sjukes blues

<< < (2/2)

spacetrucker:
Snörvel... :(
Du, sen du är kvitt förkylningen.... läg dit lite trummor.  Nånting i låten fick mig att tänka på Joe Bonamassa. Kanon denhär.
Man är ju inte direkt avundsjuk på att du är förkyld men låter det såhär om en förkylning så... hmmm :unsure:

Krya på dig

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.08.2010, 21:51:36 ---Krya på dig!  :D :lol:

--- Slut citat ---
Tackar

--- Citat från: equality skrivet 31.08.2010, 00:00:50 ---Tonspråket låter friskt iaf.  :D Gungar på bra och kan förstå den för arbetslinjen klagande elguran. Skönt bogieriff.

--- Slut citat ---
Tackar jo nog gungar det i skallen - värre idag tror jag :)  :(

--- Citat från: Emlan skrivet 31.08.2010, 11:16:53 ---Skönt att kunna gestalta sitt lidande och dessutom göra något fint av det.

--- Slut citat ---
Tackar!

--- Citat från: egghuvud skrivet 31.08.2010, 11:18:02 ---Du har mina förkylningssympatier. Det är ju lysande att du lyckas snyta fram en låt även ur sådana trista omständigheter.  :)

--- Slut citat ---
Tackar
Jo den liksom rann ur mig :)

--- Citat från: spacetrucker skrivet 31.08.2010, 12:01:23 ---Snörvel... :(
Du, sen du är kvitt förkylningen.... läg dit lite trummor.  Nånting i låten fick mig att tänka på Joe Bonamassa. Kanon denhär.
Man är ju inte direkt avundsjuk på att du är förkyld men låter det såhär om en förkylning så... hmmm :unsure:
Krya på dig

--- Slut citat ---
Tackar! Får se om det blir trummor - låten e så kort!
Ja inte låter jag som J Bonamassa - men kanske låter han som jag när han är förkyld  :lol:

Tack alla för komments
Gurano

Marruschkka:
Bra ut-snutet :D

Hoppas du mår bättre nu :)

/Marre

Gurano:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 31.08.2010, 19:03:54 ---Bra ut-snutet :D
Hoppas du mår bättre nu :)
/Marre

--- Slut citat ---
Tack Marre