hejsan.. för ett 1-2 månader sedan började det spraka om min vänstra monitor, jag trodde först att den blitt spräckt
men det gav med sig & lät ok igen
efter ett tag började det återkomma mer & mer, även i hörlurarna kunde man höra detta, jag testade att byta plats på monitorerna i ljudkorts utgången & det fortsatte att spraka på vänster sida
där uteslöt jag att det var monitorerna som jävlades iaf
jag har märkt att man kan hitta ett läge på volym kontrollen då det blir tillfälligt stabilt, eller så kan det även sätta igång när man använder den
detta problem är alltså inte hela tiden i bland har det vart helt problem fritt i flera dagar
nu tog jag iaf med kortet till 4 sound där jag köpt det i sommras
för ayy det vart istortsett obrukbart hela helgen
där orkade de knappt ens se ut som att de var intresserade av min problem beskrivning, de testade kortet i 5 minuter & givetvis var det inga problem då & de trodde att det var andra saker i min dator som var orsaken
jag kan tillägga att jag knackade på kortet förra veckan & då reagerade det
på samma vis som man knackade på gammla tvápparater förr i tiden
för att få bilden tillbaka

allt tyder på att det är glapp enligt mig
nu har de skickat kortet till TC, & om de inte hittar något fel får jag betala
alltså.. är det någon kunnig person som får en hunch vad det skulle kunna vara som man bör se över om det inte är kortet som jävlas?
jag har tlx moder kortets ljudkort aktiverat men inte som primärt ljudkort för koppla till tv,n & välja över ljudet dit
vid film & dataspel.. på 4sound menade de attdet kunde vara orsaken till att vänster högtalare låter späckt tlx
vad tror ni?
detta är mitt moder kort: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2958
fan vad tomt det känns utan ljukort btw!

tack på förhand