Forum > Färdiga produktioner
Yllet - A Western Lullaby
Yllet:
LÅTNAMN: A Western Lullaby
ARTIST/GRUPP: Yllet/Turn off your television
GENRE: Pjopp
LÅTLÄNGD: 3 min
KOMPOSITÖR: Yllet
PRODUCENT: Yllet
INSPELNINGSÅR: 2010
FORMAT: mp3
Var ett bra tag sen jag satt bakom spakarna, men kände ett plötsligt sug efter att testa lite nya prylar. Denna gång en mycket enkel historia. Allt började med en nylonsträngad gitarr från -1954...
A Western Lullaby
[mp3=200,20,0,left]http://jon.rinneby.se/musik/Turn_off_your_television_A_western_lullaby.mp3[/mp3]
Gurano:
Hej
Jag förstår att du la upp denna direkt på Färdiga för den låter bra :). Bra ljud och bra nivåer, tycker jag.
Har inget som jag tycker är dåligt. Kanon!
Ha det
Gurano
Eddi:
Jag lyssnade - hade inget vettigt att säga - loggade ut - och sedan dess har jag gått och småvisslat på den Så jag blev ju bara tvungen att logga in igen och säga som så att jo visst har du gjort en enkel lite sak men som så ofta har du träffat rakt på spiken Jon, den sätter sig i hjärnbarken med en gång. Mixeriet har jag inget att säga om heller mer än att det är bra och arret passar fint. Sången är lågmäld på något sätt men backupen tonar upp fint.
Yllet:
Gurano och Eko: Ja då finns det väl inte så mycket mer att säga än tack! Antar att jag börjar lära mig mina Adam-monitorer så smått :)
/Jon
Dividend:
Enkelt och okomplicerat.
Snyggt ljud. Bra sång.
Tummer upp. Vet inte om jag kommer att gå omkring och vissla på den dock :) Om så inträffar, återkommer jag! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida