Forum > Demolåtar

Gurano - En minut över

<< < (3/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 08.09.2010, 09:54:55 ---Lyssnade på denna tidigare men kom liksom inte på nåt att säga då :unsure: men nu får jag väl bara konstatera att fy fläsk va gitarrslingan låter bra :D. Och annars också. Som sagt, lite sång på detta så...
Space

--- Slut citat ---
Kul att höra - tackar!
Jo denna sång...ännu ingen som vill lägga på ett sångspår?

Ha det
Gurano

Eddi:
Du spelar verkligen bra gitarr och bas på den här himla fint flyt. Jag tycker dock att det är alldeles för mycket kraschcymbaler speciellt i första halvan - det är hopplöst svårt att tänka fram en text när man blir störd av den hela tiden. Därmed definitivt inte sagt att jag överväger att sjunga (för det tycker jag du kan göra själv) men en text kanske jag kan få ihop.

Gurano:

--- Citat från: Eko skrivet 10.09.2010, 00:07:49 ---Du spelar verkligen bra gitarr och bas på den här himla fint flyt. Jag tycker dock att det är alldeles för mycket kraschcymbaler speciellt i första halvan - det är hopplöst svårt att tänka fram en text när man blir störd av den hela tiden. Därmed definitivt inte sagt att jag överväger att sjunga (för det tycker jag du kan göra själv) men en text kanske jag kan få ihop.

--- Slut citat ---
Tackar Eko - jo jag tycker nog oxå att det flyter på bra i drivet  :lol:
Själv tycker jag att cymbalerna i fr.f.a. 1a delens brytstick, men även på andra ställen, driver upp och markerar på ett för mig positivt sätt.

Hehe nänä ingen sång från mig! Denna låt tänker jag inte förstöra med min röst  :lol:
då får den hellre bli sånglös, såvida inte någon vill förbarma sig med sin skönsång.

Ha det gott
Gurano

aROCKER:
Nice, lät lite Blue Öyster Cult över det hela.
Jobba klart! B)

hogge:
Man börjar känna igen Dina alster nu. Gurano-soundet...   :lol:
Just detta var inget jag fastnade för. Men så har jag ju också svårt för instrumentala låtar..

Men här händer så mycket att det lämnas väldigt lite utrymme för ett sångspår (enligt mig i alla fall). Det krävs en sångare som vet att ta sin plats på detta..

Låten har absolut sina höjdpunkter, men i sin helhet så avvaktar jag sång tills jag ger ytterligare synpunkter..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion