Kunde du inte PM:at i stället? Tycker faktiskt att du är lite orättvis! 
Visserligen har du fångat många av mina personliga egenskaper, men jag
tycker du tar i lite för mycket. 
Allvarligt, det är ett j-a tungt sound du fått till!
Sången tycker jag ska upp en aning och kanske lite mer panorering,
ljudbilden känns väl centrerad.
Proffsigt och snyggt!
Haha, alltid lika rolig!
Ja, någon panorering är det inte på sången, så det är en bra poäng. Tack, kul att du orkar med att lyssna på bröl
heheh tur det var text på breffen lite svårt att höra
gillar drivet helt klart
sången låg upp med den o forsätt förbanna
Tony
Ja, sången verkar ni vilja ha upp. Det ska jag fixa. Det finns alltid nya saker att bli förbannad på
Strålande naivistisk primalbrutalpoesi.
Lysande brölsång.
Fem av fem långfingrar för text o sång, fyra för musik o prod.
tjing
Hehe, exakt

Kul att brölen går hem. Ska se över prodden lite, inte helnöjd själv.

Tackar V!
Hade Freddy varit ett etablerat band så hade den här singeln sålt i hundratusen ex på ett nafs. GARANTERAT
Hehe, are you yanking my chain?

Får skicka in den till RixFM när prodden sitter. I luckan mellan Darin och Kent, hehe.
Jag hör att jag missat en del när jag varit frånvarande från KR!! Bra jobbat Freddy! Growl på svenska är tufft!
Kul, tack! Du får ta och kolla in min andra "hit" med - "håll käft". Ligger på KR.
jo det är faktiskt riktigt bra. Lite tydligare och mer rakt i fejan kunde sången varit i min smak. Annars är det deuteriumoxid 
Fan vad kul. Kanske kan trycka upp den lite (sången) och dra ner på verben lite. Tungt.. vatten?
"Sången" ligger lite för lågt tycker jag.
Håll käft var lite mer variationsrik och till och med jag som annars inte gillar growl, uppskattade låten.
Soundet här är aningen för bullrigt basigt för min smak och du har inte fått samma liv i denna.
Gick inte hem hos mig faktiskt, för ovanlighetens skull får jag tillägga. 
Japp, "Sången" ska upp
Ja, denna var nog mer rakt på. Ska gå över prodden igen sen vad det lider. Kanske blir det något trixande med arret då med, får se. Tack iaf!