Forum > Färdiga produktioner
djonas - Cohen Says Stand Up
djonas:
--- Citat från: uriah skrivet 02.09.2010, 11:07:51 ---Djävlarns va bra och tajt spelat!!
Det enda som stör en aaning är trummorna som är lite för dominerande i ljudbilden,kanske dom kunde sänkas
bara lite,eller kanske är det bara virveln som kunde sänkas ett snäpp??
--- Slut citat ---
Håller på och kollar över trummor...tror de kan framträda olika beroende på lyssning.
djonas:
--- Citat från: Larsson skrivet 02.09.2010, 18:42:47 ---sk-tabra.. huvudtema melodin , den med rotary karaktär satte sig i huvudet (lyssnade tidigare idag)
och jag kommer på mig med att gå & vissla på den helatiden! :)
grym låt helt enkelt
om jag fått göra något ingrepp i mixen hade det vart att automatisera upp synthen
som står för leaden innan lead gitarren kommer in
det är bra volym när den & gitarren lirar ihop, men ensam är den för låg
och det stör lite av balansen i ljudbilden (enligt mig)
annars top notch
gott jobbat! :)
--- Slut citat ---
Tack larsson roligt att du gillar temamelodin. :)
tack för bra kommentarer om sunthen.
djonas:
--- Citat från: Guran skrivet 02.09.2010, 21:14:11 ---Hej djonas
kanon lir och en redigt go låt. fick lite Vai vibbar och satt nästan och vänta på att få höra handen slå över svajett men det hände inte :o lika gött det. :)
tummen upp från mig.
mvh
--- Slut citat ---
Roligt att det låter Vai. :)
Svaj kommer på nästa låt. :D
djonas:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 04.09.2010, 00:57:12 ---Fattar inte hur man knåpar ihop såna saker. Sjukt:)
--- Slut citat ---
Man blundar och hoppas på det bästa. :D
djonas:
--- Citat från: Tokai skrivet 04.09.2010, 17:16:17 ---Innan jag klickade på play-knappen visste vad jag förväntade mig och det stämde väldigt bra. Men eftersom jag har svårt för den här typen av Fripp-inspirerad musik (rätta mig om jag har fel) så borde jag inte ha gjort det. Men eftersom jag startat uppspelningen måste jag ju säga nåt:
Jag har tyvärr ingeting att säga om låten förutom att det är otroligt skickligt spelat och programmerat.
Men jag personligen orkar inte med den. Sorry
--- Slut citat ---
Tack ändå för att du tryckte på play knappen och tog dig igenom låten...uppskattas.
// djonas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida