Forum > Färdiga produktioner
Erik - Furudalexpressen
Gurano:
Man ger och man får.
Har du tid att lägga upp låtar så har du väl tid att skänka några minuter till andra?
Gurano
riskokarn:
Ok, jag respekterar detta. Admin, Ta bort detta konto.
Mvh Erik
aROCKER:
Nu frågar han hur det låter och då tycker jag att han inte kan förvänta sig några många svar med tanke på hans egna aktivitet.
Men jag är helt på det klara med att jag helst bara lägger ut en låt och sedan så är det förhoppningsvis nån som man gör glad, nån som gillar genren jag spelar.
Jag tycker att min typ av musikSMAK är minimal här på forumet och orkar inte traggla mig igenom villervallan av ofärdiga/färdiga demos när det känns lite otydligt vad det är för genre som man får sig till livs bara för att dela ut "tyckande".
Men visst, ibland hittar man nåt.
Nu hoppas jag att Herr Edebro ska drämma till med nån retrorock snart! :D
Kör hårt alla!
Har lyssnat på Furudalsexpressen och det låter bra, inte min bag alls men det är flinkt spelat men melodin kändes för ryckig för mig...inte ens att jag har haft en stuga som liten och tillbringat sommrarna i räddade min lyssning, jag har för dålig insikt på denna genre, ge mig en flaska Absinth och jag ska omvärdera!
MaxB:
--- Citat från: riskokarn skrivet 27.08.2010, 00:48:00 ---nejmen, det är mer så att jag lägger ut låtar här nuförtiden för att ge er nåt nytt att lyssna på, jag satt på studio forum för fyra år sen hela tiden men har nu inte tid. Om du vill att jag inte ska lägga ut min musik utan att ge respons på någon annans så respekterar jag det och slutar med det omedelbart, jag förstår dig.
--- Slut citat ---
Det är mer komplicerat än så. Jag gillar det du gör och lyssnar gärna men om du förväntar dig uppmärksamhet utan att ge något tillbaka så svalnar kärleken... :wub:
Önskar dig en god tur!
riskokarn:
--- Citat från: aROCKER skrivet 27.08.2010, 10:28:14 ---Nu frågar han hur det låter och då tycker jag att han inte kan förvänta sig några många svar med tanke på hans egna aktivitet.
Men jag är helt på det klara med att jag helst bara lägger ut en låt och sedan så är det förhoppningsvis nån som man gör glad, nån som gillar genren jag spelar.
--- Slut citat ---
precis, du har helt rätt. Då ska jag inte heller göra så. Därför avslutar jag profilen här om det går, hittar inte riktigt :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida