Forum > Demolåtar
Clav - Worlds still counting
clavinova:
--- Citat från: Eko skrivet 25.08.2010, 02:28:32 ---Du e skojig du Clav. Mitt i allt så kommer ett supertight stycke med härligt synthlir. Fattar inte riktigt vitsen med att göra "slammer-rock" om det ska låta att man kör flera låtar samtidigt. Skicka gitarristerna på en taktkurs så blir allt kanon - bra ljud för övrigt. :)
--- Slut citat ---
Det är ju "bara" ett rep Eko. ;) Försöker fortfarande att lära mig spela gitarr såväl som bas, det andra sitter ganska bra nu.
--- Citat från: MaxB skrivet 25.08.2010, 07:10:38 ---
--- Citat från: Eko skrivet 25.08.2010, 02:28:32 ---Du e skojig du Clav. Mitt i allt så kommer ett supertight stycke med härligt synthlir. Fattar inte riktigt vitsen med att göra "slammer-rock" om det ska låta att man kör flera låtar samtidigt. Skicka gitarristerna på en taktkurs så blir allt kanon - bra ljud för övrigt. :)
--- Slut citat ---
Anledningen att göra't är att möjligheten finns! Kul att höra soundet från tidigt dato. Gruppen befinner sig i farsans garage och övar dag ut och dag in, för att en dag nå oanade höjder. Kul med mer jam.
--- Slut citat ---
Precis MaxB! :)
Eddi:
Jag tycker basen sitter väldigt bra det är gitarristerna jag är orolig för :lol:
clavinova:
--- Citat från: Eko skrivet 25.08.2010, 10:56:55 ---Jag tycker basen sitter väldigt bra det är gitarristerna jag är orolig för :lol:
--- Slut citat ---
Gitarristerna hade och har tandvärk, kanske det som är orsaken... :D
freddy:
Tjo, det mesta har sagts. Saknar definition och det blir lite gröt av allt. Tajta till och se över mixen.
Men det jag tycker är konstigt är att ingen av equality, Eko eller MaxB faktiskt har påpekat att hela mixen slår över hela tiden, det är väldigt ful digital dist på hela mixen, så sänk mastern en hel del dB.
MaxB:
--- Citat från: freddy skrivet 25.08.2010, 12:53:38 ---Tjo, det mesta har sagts. Saknar definition och det blir lite gröt av allt. Tajta till och se över mixen.
Men det jag tycker är konstigt är att ingen av equality, Eko eller MaxB faktiskt har påpekat att hela mixen slår över hela tiden, det är väldigt ful digital dist på hela mixen, så sänk mastern en hel del dB.
--- Slut citat ---
Har faktiskt inte hört det - åsså stjykej vi föståss bandet övej jyggen
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida