Forum > Demolåtar
Kornstad - Into my world Lite bättre kör och så
freddy:
Snäll och fin låt. Passerar mig lite obemärkt dock är jag ledsen. Men jag tror mycket kan hjälpas upp av ett lite mer intressant arr. Hör gärna en uppdatering!
MaxB:
Gillar grudidén. Den håller så här med mer nyanser instrumentalt och med textputs. Texten låter lite banal nu med viss stapling av ord men jag tror på idén i texten. Det är en text flera kan ta till sig.
Gillar denna grund. Intressant att se vad det kan bli om du bearbetar den vidare
MaxB:
dubbel opst
Kornstad:
Oj, nu blev jag förvånad. Var rätt inställ på totalsågning här då jag känner mig ute på rätt djupt vatten.
Vad kul!
Ok, jag skall försöka komma vidare med denna så får vi se vad det blir.
I det här läget har jag inte ens den blekaste aning om hur det skall låta eller vart jag skall ta vägen med det, men jag får börja improvisera lite så får vi se vad som händer.
Vanliga trummor eller loop? Elguror eller mer aukustiskt och gospelkörer.....? ujujuj....
Vet inte om ni känner igen det själva, men för min del är det alltid med lite skräckblandad förtjusning som jag tar mig an sådant här. :)
Eddi:
--- Citat från: Kornstad skrivet 20.08.2010, 17:39:09 ---Oj, nu blev jag förvånad. Var rätt inställ på totalsågning här då jag känner mig ute på rätt djupt vatten.
Vad kul!
Ok, jag skall försöka komma vidare med denna så får vi se vad det blir.
I det här läget har jag inte ens den blekaste aning om hur det skall låta eller vart jag skall ta vägen med det, men jag får börja improvisera lite så får vi se vad som händer.
Vanliga trummor eller loop? Elguror eller mer aukustiskt och gospelkörer.....? ujujuj....
Vet inte om ni känner igen det själva, men för min del är det alltid med lite skräckblandad förtjusning som jag tar mig an sådant här. :)
--- Slut citat ---
:lol: Skräckblanda på du!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida