Forum > Färdiga produktioner
The Matsumoto Project: And The Ocean Is Still There
MaxB:
--- Citat från: Hellfog skrivet 08.08.2010, 20:13:20 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 08.08.2010, 20:04:52 ---Coolt!..men vad var frågan? :)
--- Slut citat ---
Vilken fråga?
--- Slut citat ---
Undrar om du har en fråga om vad andra tycker om mixen, eller kanske vad andra tycker om sången.
Kanske han undrar om du vill ha synpunkter på nått i låten?
Coolt sound!
Marruschkka:
Drömskt och trolskt, skönt sound här :P
/Marre
MikaelEdebro:
--- Citat från: Clemens skrivet 08.08.2010, 20:04:52 ---Coolt!..men vad var frågan? :)
--- Slut citat ---
Den ligger ju faktiskt under "Färdiga demon" så motivet bakom uppladdningen är nog snarare exponering än feedback.
Schysst, låter lite Lejonkungen eller nåt! ;)
Clemens:
--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 09.08.2010, 22:34:46 ---
--- Slut citat ---
Den ligger ju faktiskt under "Färdiga demon" så motivet bakom uppladdningen är nog snarare exponering än feedback.
--- Slut citat ---
Jo det fattar ju jag oxo..men kan ju vara lite kul att höra hur man tänkt och om lyssnaren tycket att det gick fram...
Hellfog:
--- Citat från: Clemens skrivet 09.08.2010, 23:04:50 ---
--- Citat från: MikaelEdebro skrivet 09.08.2010, 22:34:46 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jo det fattar ju jag oxo..men kan ju vara lite kul att höra hur man tänkt och om lyssnaren tycket att det gick fram...
--- Slut citat ---
Var väl bara sugen allmänt på lite kommentarer.
Kul att ni annars gillar den.
Borde posta fler av mina låtar kanske.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida