Forum > Demolåtar
Dividend & Steamman- TechJohn
egghuvud:
--- Citat från: Dividend skrivet 10.08.2010, 16:38:16 ---Egget: jo jag vet att du (och nog en majoritet här) gillar enklare musik och tycker det är bra. Jag lägger bara upp visor och filmusik här av den anledningen. Och electronica.
Håller med helt om ljudbilden, speciellt trummorna
--- Slut citat ---
Enklare musik.... hmmpfhh det var det fräckaste. Jag gillar faktiskt också Sjostakovitsj (eller vad han nu heter) ;) :)
spacetrucker:
Hejssan!
Temat eller melodin gillar jag mycket, lagom drömskt och flytande. Jag skulle gärna höra detta utan "skramlet" i bakgrunden.
Space
asti:
Suggestivt, nästan hypnotiskt! Inte så likt det du gör nuförtiden.
Kanske en sitar och tablas kunde förstärka detta ytterligare...?
Eller en klassisk gitarr, som ligger och plockar lite då och då halvt i bakgrunden...
Sången lite släpig, riktigt nära miken och ganska entonig.
Dividend:
--- Citat från: egghuvud skrivet 10.08.2010, 17:29:46 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 10.08.2010, 16:38:16 ---Egget: jo jag vet att du (och nog en majoritet här) gillar enklare musik och tycker det är bra. Jag lägger bara upp visor och filmusik här av den anledningen. Och electronica.
Håller med helt om ljudbilden, speciellt trummorna
--- Slut citat ---
Enklare musik.... hmmpfhh det var det fräckaste. Jag gillar faktiskt också Sjostakovitsj (eller vad han nu heter) ;) :)
--- Slut citat ---
Det är INGET fel på enkel musik, det är bara inte lika SVÅRLYSSNAT. "Svårt" medför färre kommentarer. Jag gillar att lyssna och göra enkel musik också
Det är så jag menar.
Shosta är grym!
Jag svarar er andra senare
asti:
"Shosta är grym!" - ligger det i närheten av Tensta och Kista? :unsure:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida