Forum > Demolåtar
Freddy ft. Kornstad och Emulator - Shadowed Black
Vallhagen:
Det här är ju för fan fantastiskt bra.
Smack, pang, aj, ja liksom.
MEN
Tyvärr hakar sångprestationen inte fast i mig. Men det kan vara jag, jag har nånsorts eget filter som säger ja eller nej till sångare av alla möjliga kvaliteter.
MEN igen:
En sån här låt är värd en poetisk refräng av högre kvalite, ni rimmar grace face the world is an evil place. Nja, duger inte. Night fight bright fire desire någon?
well well... läs min första rad en gång till :) ... och visst är det ballt med samarbeten.
tjing
freddy:
--- Citat från: Vallhagen skrivet 18.08.2010, 18:59:29 ---Det här är ju för fan fantastiskt bra.
Smack, pang, aj, ja liksom.
MEN
Tyvärr hakar sångprestationen inte fast i mig. Men det kan vara jag, jag har nånsorts eget filter som säger ja eller nej till sångare av alla möjliga kvaliteter.
MEN igen:
En sån här låt är värd en poetisk refräng av högre kvalite, ni rimmar grace face the world is an evil place. Nja, duger inte. Night fight bright fire desire någon?
well well... läs min första rad en gång till :) ... och visst är det ballt med samarbeten.
tjing
--- Slut citat ---
Hehe tack V!
Sång är svårt på det sättet. Det blir så personligt vad man gillar och inte. Alla sångare faller väl inte alla i smaken, så är det väl liksom. Kanske inte bästa lyriken nej, men den säger det jag vill ha sagt. Lyriken är mitt fel :)
Tack för kommentar och feed.
bjurte:
Tungt och superframfört + en massa musikaliska småhyss som gör det hela intressant och sången är kanon...
Men kanske lite för 'Depp-inriktat' för att en annan ska gå igång på alla cylindrar..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida