Forum > Demolåtar

Dividend, Kornstad, Maria - Deep within the forest's heart

<< < (12/16) > >>

Dividend:

--- Citat från: Åsa skrivet 09.01.2013, 20:37:34 ---Hejhej! Det var inte igår! Det var ett vackert stycke musik det här med fin sång av Kornstad, imponerad över tonsäkerheten för det var några ställen där som INTE kan ha varit lätta att sätta :) Väldigt fin kör också. Det jag tänkte på var att leaden ligger väldigt nära på verserna, orkestern hamnar så långt bak i ljudbilden, det var väl det enda :)

--- Slut citat ---

Jaha? Jag som trodde jag hade höjt verbet så snyggt på sångspåren relativt orkestern :D Ska kolla på det Åsa!

Tack för öron och tankar!

Asti: Kul att den passerade ditt nålsöga! Visst sjunger de små turturduvorna bra! :D Tack för lyssning!

Marruschkka:
Hej Åsa :D

Jadu, ingen lek med de här stämmorna, det fick bli lite barbershop här, men jag gillar!

Tack Åsa.

/Marre Marruschukka

equality:
Ja den refrängen skulle man kunna dö för. Grymt.

Dividend:
Roligt att du gillar refrängen Eq!

Marruschkka:

--- Citat från: Asti skrivet 09.01.2013, 19:30:42 ---Såg att jag kommenterat denna tidigt, men det var nog innan Kornstad och Marre lagt sång...
Inte världens enklaste sångmelodi heller....
Tycker det låter jättebra alltihop, hittar inget att anmärka på!
Vilsamt och vackert!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti, du gör mej glad här också!

--- Citat från: Girly skrivet 03.01.2013, 20:50:12 ---Gillar den bitterljuva orkestrala inledningen  :)
Lite mycket toner på orden i verserna men refrängen är underbart snyggt när Marre körar... skulle gärna höra hennes stämma höjd en aning :)
Spännande och annorlunda stycke  :D

--- Slut citat ---

Girly, jag tackar dej, jag är numer höjd :D

--- Citat från: equality skrivet 11.01.2013, 00:51:56 ---Ja den refrängen skulle man kunna dö för. Grymt.

--- Slut citat ---

WoW, så trevligt att du gillar, det är så fina harmonier här med Kornstads känsliga munksång, en glädje att förgylla den så gott jag kunde :rolleyes:

Tack oxå MaxB, det blev (äntligen) fason på den här vackra visan :)

/Maria Marre Marruschkka

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion