Forum > Demolåtar
Dividend, Kornstad, Maria - Deep within the forest's heart
Marruschkka:
--- Citat från: Kornstad skrivet 11.10.2010, 17:58:11 ---Gillar detta stycket skarpt och det var riktigt kul att få sjunga.
Fast jag får ju erkänna att det var nog det klurigaste jag någonsin gett mig på i sångväg. :)
Var rätt övertygad om att jag tagit mig rejält vatten över huvudet ett tag, men efter tresiffrigt antal försök började det låta hyffsat vettigt iaf. Hatar när det är saker jag inte klarar......
Det skall inte vara ngn melodyne på detta, men däremot har jag klippt bort lite missljud och allt är inte sjunget i en tagning så det kanske är det som luras?
--- Slut citat ---
All heder åt dej Kornstad, för din fenomenala prestation på detta stycke-och det utan hjälpmedel :wub:
Tycker du sjunger underbart här :rolleyes:
Vill gärna höra mer av dej i den här genren.
/Marre
Dividend:
Han sjunger så jävla bra, så jag måste fixa en ny mix.
Det kommer en ny verre ikväll, tror jag.
spacetrucker:
Jomenvars :) Vacker melodi. Gillar dock bäst de partier där sången är "rakare" utan dessa kyrkliga utsvävningar. Dividends instrumenteringen målar som vanligt upp vackra landskap. Där i refrängen var Marre är med är det rysligt vackert ^_^ Marre kunde dock kanske höras lite mer, ett snäpp... eller nåt.
Space
Dividend:
Tack st. Skall fixa..
Fuzzbub:
Vackert! Tycker att sången är helt ok och det är ju ingen lätt sak att sjunga det här. Kanske lite svajigt på "lofty" eventuellt.
Personligen tror jag att en vacker tjejstämma skulle lyfta den här låten, typ ngn. ljus stämma som Kirsty MacColls eller liknande
(kommer inte på ngn. annan för tillfället). Peter Jöback tror jag inte alls på. ;)
Håller med om att körerna är lite låga också. Annars, bra jobbat! /JEH
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida