Forum > Färdiga produktioner

Eko - Life is blind

<< < (4/6) > >>

SYNTH:
Får Stonesvibbar av den verkligen gillar det! :)

equality:
Sympathy som föreslagits. Tycker din röst funkar fin-fint här. Kanske inte riktigt de där unika Eko-harmisarna du skämt bort oss med men klart njutbart. Akkeguran vandrar in och ut, lite störande att den inte är där hela tiden.

Eddi:

--- Citat från: uriah skrivet 02.08.2010, 13:05:28 ---Bra låt och visst hör jag oxo 'Sympathy' likheterna
Kanske lite bastung mix och jag skulle nog villja ha upp trummorna något snäpp.

--- Slut citat ---
:D Tack för tyck - håller nog med ang. mixeriet ska ta tag i det i en ny verre.

Eddi:

--- Citat från: SYNTH skrivet 05.08.2010, 15:55:52 ---Får Stonesvibbar av den verkligen gillar det! :)

--- Slut citat ---
:D Tack för tyck Synth - det var egentligen inte alls meningen att härma Stones men med Uhu -körerna blir det ju verkligen en efterapning och ja så är det väl bara - hoppas inte Jagger klagar bara.

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 06.08.2010, 02:37:04 ---Sympathy som föreslagits. Tycker din röst funkar fin-fint här. Kanske inte riktigt de där unika Eko-harmisarna du skämt bort oss med men klart njutbart. Akkeguran vandrar in och ut, lite störande att den inte är där hela tiden.

--- Slut citat ---
Nej harmisarna är lite lånade hör jag nu och du har helt rätt angående acken den borde vara med hela tiden - jag får fixa det tror jag. Tack för tyck  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion