Forum > Färdiga produktioner

1up-Edvard

<< < (4/5) > >>

1up:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 09.08.2010, 19:55:18 ---En rar naivistisk låt i en nostalgisk anda :)

Fint :D

/Marre

--- Slut citat ---

Tack du. :)

1up:

--- Citat från: cykeln skrivet 11.08.2010, 13:19:21 ---Liten kul och hoppande melodislinga
men om den ska hålla för hela låtens längd så kanske det skulle hända lite mer i del två

--- Slut citat ---

Barn gillar repetition. :D

Jag förstår dock väl den vuxna synvinkeln.

Vallhagen:
Haha, min metallskalle fattar ingenting. Men ruskar jag på huvet och liksom inte försöker för mycket så sprids en viss mängd glädje i magtrakten.

Jenny wilson hade nåt radiopratprogram för en månad sen, där hon klargjorde (och argumenterade för) att Kraftwerk var det bästa man kunde spela för små barn. Eller 1up.

tjing

Dividend:
NEj fan, jarre är bäst för barn! melodier som är lika enkla som barnvisor, OTROLIGT mäktig ljudbild, jag rös när jag hörde rendez vous (4?) första gången. Då visste jag att jag ville skapa musik! (10 år gammal)
13 år lärde jag mig noter i ett notsättarprogram till min 16bitars dator. 8,16,32,64(nu) många generationer processorer har passerat :D
Sen trackade jag som en liten jarre under tonåren, bl a Floating jag lade upp på KR..(Men låter sämre än originalet än så länge)

1up: Jäkligt glad låt. Laddar ner den här, på den här lyssningen!

asti:
Kul, sprittande låt som man blir glad av!  :)
Snygga trummor! Syntljudet som låter som det "hängt sig i datorn" blir kanske lite för mycket!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion