Kontrollrummet

Lyssnar din fru/man?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad badlands

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 436
    • Visa profil
Min kära sambo är inte speciellt inne på den musik som bandet Missing Pieces skapar men hon gillar det hon hör utan att tycka om det. Lät lite krystat men hon tycker inte vi är så dåliga som jag ibland tycker (sorry IKEN) :wub:
 
Nobody sings Dylan like Dylan


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Min kära sambo är inte speciellt inne på den musik som bandet Missing Pieces skapar men hon gillar det hon hör utan att tycka om det. Lät lite krystat men hon tycker inte vi är så dåliga som jag ibland tycker (sorry IKEN) :wub:
 

 :lol: :P
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Min kära sambo är inte speciellt inne på den musik som bandet Missing Pieces skapar men hon gillar det hon hör utan att tycka om det. Lät lite krystat men hon tycker inte vi är så dåliga som jag ibland tycker (sorry IKEN) :wub:
:lol: :P

Ni kanske ska börja spela dansbandsmusik...  :huh:
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad IKEN

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 983
    • Visa profil
Min kära sambo är inte speciellt inne på den musik som bandet Missing Pieces skapar men hon gillar det hon hör utan att tycka om det. Lät lite krystat men hon tycker inte vi är så dåliga som jag ibland tycker (sorry IKEN) :wub:
:lol: :P

Ni kanske ska börja spela dansbandsmusik...  :huh:

 :lol: :lol: :lol:
Med Rickenbacker då...... :)
''Can i have everything louder than anything else''
Ritchie Blackmore 1972


Utloggad BaconMcMuffin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 101
  • Better known as "Julianna"
    • Visa profil
    • Julianna's music on soundclick.com
I have to beg.  "Hey, baby, will you PLEASE listen to this and tell me what you think?"  I'm never really sure what he thinks in the end... Although he *did* finally tell me that he's "proud of me" when I finally just asked him.  It still didn't really answer my question....

(and now, the "drunken" Google Translation)

(Och nu, den "berusade" Google Translation)
Jag måste tigga. "Hej, älskling, du vill lyssna TACK för detta och berätta vad du tycker?" Jag är aldrig riktigt säker på vad han tycker i slutändan ... Även om han * har * äntligen säger att han är "stolt över mig" när jag äntligen bara frågade honom. Det fortfarande inte riktigt på min fråga ....

The human theremin.


Utloggad Odrörir

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 332
    • Visa profil
 :lol: Ja googles översättning är riktigt kul den.
Det är samma med musik som sex. Jag kommer alltid in för tidigt.


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
:lol: Ja googles översättning är riktigt kul den.
Men svenska uttalet är ännu värre - låter som en full robot med ryskt påbrå! :lol:
DON'T PANIC