Forum > Demolåtar
EKO - WOTHERING THOUGHTS
asti:
Riktigt skön bakgrund, som jag kan tänka mig lite olika typer av sång till! Eller du har sången redan klar?
Snyggt sound hursomhelst som jag tror kan bli en skön låt!
Eddi:
Tjo Peter
Jo jag har ju redan sång till och hur jag än vrider o vänder på det så blir det ju min vanliga lite tråkiga röst - därför försöker jag locka Jonnerstone till att lägga nåt ballt men det är klart han måste ju vara konfident med musiken så jag ska kolla på guran som han påpekade..
MaxB:
Roligt sound. Känns som om det är musiker från flera världskontinenter som kommit samman för att spela. Några har med sig flöjter från sydamerika. Några musiker från olika delar av asien har tagit med sig sina gitarrer och har skruvat till sitt speciella gitarrsound.
Hör också att flera har inspirerats av filmmusik, spaghettiwestern närmare bestämt!
Kul stycke med många nyanser i all enkelhet!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 17.07.2010, 00:53:34 ---Roligt sound. Känns som om det är musiker från flera världskontinenter som kommit samman för att spela. Några har med sig flöjter från sydamerika. Några musiker från olika delar av asien har tagit med sig sina gitarrer och har skruvat till sitt speciella gitarrsound.
Hör också att flera har inspirerats av filmmusik, spagettiwestern närmare bestämt!
Kul stycke med många nyanser i all enkelhet!
--- Slut citat ---
:lol: Spagettiwestern det är väl Rattles replik
cykeln:
Hola från Leros - lyssnat i telefonen
Låt Hank B Marvin gå lös på denna och Ray Coder (eller Freddy) lägga några steelfills
And you got it
Nu tillbaka till ölen :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida