Forum > Demolåtar
EKO - WOTHERING THOUGHTS
Tokai:
Låter som soundtracket från nån B-film.
Men klart intressant.
Finns ett parti med nåt flöjktliknade och sitarliknande, där jag tycker det flöjtliknande ska upp i volym
Svårt att tänka mig nån sång till det här. Men man ska aldrig säga aldrig
Eddi:
--- Citat från: cykeln skrivet 17.07.2010, 13:23:28 ---Hola från Leros - lyssnat i telefonen
Låt Hank B Marvin gå lös på denna och Ray Coder (eller Freddy) lägga några steelfills
And you got it
Nu tillbaka till ölen :-)
--- Slut citat ---
Hola (det är väl spanska det heter väl esperieros eller nåt) här har det varit molnigt så det blev bio idag Draktränaren kul film Isa gillade mycket. Steel - tja kanske det - vi får se vad som händer och fötter - drick en bira för mig med.
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 17.07.2010, 17:53:31 ---Låter som soundtracket från nån B-film.
Men klart intressant.
Finns ett parti med nåt flöjktliknade och sitarliknande, där jag tycker det flöjtliknande ska upp i volym
--- Slut citat ---
Bara en B-film hmpf :lol: Jag tror att sång är på gång tror också att det blir en A-film av det hela . Tack för tyck så länge.
Tokai:
--- Citat från: Eko skrivet 17.07.2010, 19:21:52 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 17.07.2010, 17:53:31 ---Låter som soundtracket från nån B-film.
Men klart intressant.
--- Slut citat ---
Bara en B-film hmpf :lol: Jag tror att sång är på gång tror också att det blir en A-film av det hela . Tack för tyck så länge.
--- Slut citat ---
Behöver inte betyda att din musik är B-film aktig
Å andra sidan kan en A-film innehålla B-musik, sas
equality:
Snyggt tema. Lite Apache-feeling över detta. Bra tryck i allt. Funkar ju utmärkt instrumentalt men skulle vara intressant att höra Jonnerstones stämma på detta. Det kan ju liksom inte bli fel.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida