Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake - Secret Hotel
Rattlesnake:
Eq: Tack! :D Basomläggning närmar sig...
Hellfog
Kul att du gillar det. Helloween hörde man väl en del på 80-talet (mja, med ett öra typ), när Kiske var sångaren. Men jag har aldrig hört någon som sagt att jag låter som han. Tyckte det bara lät som en hårdare form av Europe. Menar du kanske senare upplagor...?
Dividend:
Denna gillade jag mycket. (Men Orbital End vad bättre, tycker jag) Bra sångprestationer på båda, fast marre var ju i klass ett par av de kvinnliga sångerskorna som sjungit i bond filmer, av äldre snitt. Tittar inte på bond-filmer efter jag blev vuxen.
Du var inte lika bra på att sjunga som marre, men nästan, dock inte lika bond-feel i din röst.
Hellfog:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 15.08.2010, 23:15:37 ---Eq: Tack! :D Basomläggning närmar sig...
Hellfog
Kul att du gillar det. Helloween hörde man väl en del på 80-talet (mja, med ett öra typ), när Kiske var sångaren. Men jag har aldrig hört någon som sagt att jag låter som han. Tyckte det bara lät som en hårdare form av Europe. Menar du kanske senare upplagor...?
--- Slut citat ---
Inte Kiske men Andi Deris när han sjunger vanligt på någon låt som jag inte kan minnas vilken det är just nu, det är väl bara den låten som ni låter lika på.
Rattlesnake:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.08.2010, 00:56:15 ---Denna gillade jag mycket. (Men Orbital End vad bättre, tycker jag) Bra sångprestationer på båda, fast marre var ju i klass ett par av de kvinnliga sångerskorna som sjungit i bond filmer, av äldre snitt. Tittar inte på bond-filmer efter jag blev vuxen.
Du var inte lika bra på att sjunga som marre, men nästan, dock inte lika bond-feel i din röst.
--- Slut citat ---
Tack för lyssning och kommentar! Det är svårt att få till Bondfeelen med min röst, det krävs vibrato till det...
Jag tittar inte heller värst på Bond nuförtiden, har inte brytt mig om de senaste 10 årens filmer.
--- Citat från: Hellfog skrivet 16.08.2010, 01:34:41 ---
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 15.08.2010, 23:15:37 ---Eq: Tack! :D Basomläggning närmar sig...
Hellfog
--- Slut citat ---
Inte Kiske men Andi Deris när han sjunger vanligt på någon låt som jag inte kan minnas vilken det är just nu, det är väl bara den låten som ni låter lika på.
--- Slut citat ---
OK, kommer du på någon specifik låt så... Det är ju alltid kul att höra musikaliska associationer. :)
aROCKER:
Ser att det mesta är sagt...denna låt vart jag helsvag för och strofen Welcome mr Haze Sir John is retired är galet cool!
8/10 är det alla ggr...längesedan jag lyssnade på den, måste göra det genast nu igen.
Rock on!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida