Forum > Färdiga produktioner

Gurano - A perfect spy

<< < (2/3) > >>

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 09.07.2010, 14:40:54 ---
--- Citat från: uriah skrivet 09.07.2010, 04:51:10 ---Njae!!
Tycker nog att Orkester introt är mer Tjorven än James.. ;)
Sedan blir det ju typiskt Gurano musik,stämningsfullt i sig,men inte så mycket Bond...

--- Slut citat ---
Helt riktigt att det inte är mycket Bond, men det visste jag redan när den skickades till tävlingen  :)

--- Slut citat ---

Det var gulligt sagt, Saltkråkan-intro och sen ganska typiskt Gurano. Jag håller med. Inte vad jag associerar med en tuff Bond, James Bond. Bättre skriva än tiga!  :lol:

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.07.2010, 16:39:04 ---............. Saltkråkan-intro och sen ganska typiskt Gurano. Jag håller med. Inte vad jag associerar med en tuff Bond, James Bond. Bättre skriva än tiga!  :lol:

--- Slut citat ---
Tja nån måste ju våga vara nydanande oxå - du ska se att han (Bond) är en mjukis i nästa film  :ph34r:
/G

Rattlesnake:
Träblåsintrot låter ju typiskt Gurano, jag tycker det är lite portugisisk medeltid snarare än saltkråkan. ;)
Tufft tung bas (eller är det en nedstämd gitarr?) som bär riffet, och lite the edgestil på gitarrens i-takt-eko.

Inte illa alls, låter bra om mixen gör det också. Men det är inte någon sång, och det är inte Bond... ;)

Gurano:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 10.07.2010, 23:38:47 ---Träblåsintrot låter ju typiskt Gurano, jag tycker det är lite portugisisk medeltid snarare än saltkråkan. ;)
Tufft tung bas (eller är det en nedstämd gitarr?) som bär riffet, och lite the edgestil på gitarrens i-takt-eko.

Inte illa alls, låter bra om mixen gör det också. Men det är inte någon sång, och det är inte Bond... ;)

--- Slut citat ---
Tackar, kul att du uppskattar
Nä det är ingen Bond - Jag slängde eg bara med den i tävlingen för jag hade en deal med Eko, där jag skulle vara med (tvingades  :D) i tävlingen :)

Hade tänkt sång men de jag frågade hade inte riktigt tid, tyvärr.

Ha det gott
Gurano

Gurano:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 10.07.2010, 23:38:47 ---Tufft tung bas (eller är det en nedstämd gitarr?) som bär riffet, och lite the edgestil på gitarrens i-takt-eko.

--- Slut citat ---
Kan ju då oxå tillägga att det är en bas  B)

Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion