Forum > Färdiga produktioner
Roboseal - Livet
Roboseal:
LÅTNAMN: All the faces, all the places
ARTIST/GRUPP: Roboseal
GENRE: ballad /rock /pop?
LÅTLÄNGD: 4:21
KOMPOSITÖR: Roboseal
PRODUCENT: Roboseal
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Av en händelse i min familj så skrev jag om texten till låten
Nu kommer jag inte göra mer på denna låten från mitt håll, varning jag sjunger själv och jag har gjort allt för att dölja min sångröst eftersom jag inte
är så bra på den biten, man hör även lite musklick osv.
. Jag hade gärna sett någon annan göra det.
Valdez har sjungit på låten för att ge mig tips , men denna låten förtjänar inte hennes otroliga röst, (valdez tack, alla vänner jag visat låten med din röst har fått gåshud :lol: )
Maila PM'a eller skriv om någon som kan sjunga vill göra det så får ni text och instumental version.
Livet
-----------------------------
www.uppladdat.se/roboseal
pirateKING:
Det är grymm potential i detta! Den här låten kan bli ruggigt grymm. Det är sången som måste slippas. På några ställen väljer du lite fel toner tycker jag. Men du klarar ju att förmedla sångslingan bra.
Det negativa kan väl vara texten då. Blir lite tjatigt med ett enda rim :)
Om jag får, så gör jag gärna ett försök på sång till detta :)
mahan:
Oki Roboseal!
Håller med pirateKING, stor potential inbyggd här. Snyg låt o snyggt spelat.
Men denna låt behöver en stark sång, och det är den ju inte nu. Låt nån annan pröva så vi en sjuhelskotas fin ballad att lyssna på. :)
h. Johan
Roboseal:
Kul att höra att ni tyckte om den :wub:
Jag har lagt upp en instrumental version utan min fina stämma :P som de som vill kan leka med, så kan ni väl lägga upp den i denna tråden om ni vill.
pirateKING : roligt att du vill sjunga på den, tack så hemskt mycket, ska bli jättekul att höra.
se till att spara eller skicka med sångspåret så det blir smidigt om man ska mixa om produktionen.
Roboseal - All the faces, all the places (instrumental)
pirateKING:
Du har stavat den instrumentala länken fel :) "F" i "facesplaces ska vara versal. Alltså
http://www.uppladdat.se/blandat/Roboseal-Facesplaces-instrumental.mp3
inte
http://www.uppladdat.se/blandat/Roboseal-facesplaces-instrumental.mp3
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida