Hoppsan,här har jag missat en hel del kommentarer.
Ber om ursäkt för det,hade det inte så lätt i våras.Njursten!
Mahan:Ja jag lyssnar mycket på klassiskt,kanske pianot har nåt av de influenserna..Någon blues pianist blir jag nog aldrig

Munspel å sång å låt verkar ju nå fram,så det tackar jag för.
Baby elephant walk vet jag inte om jag hört,låter det lika så är det nog slumpen.
91:an:Basen,jo jag satt och lekte med ackeguran och hittade nåt som inte lät så tokigt - så då spelade jag in det å tröck dit en stå fela.Håller med om att det svänger bra.Tillsammans med "rätt"trummor så hade den varit kanon!
Tokai:Nu blev jag glad.Kul att min musik kan inspirera.Som du säger,blues bygger på feeling - och det har livet gett mig.
Hellpig:Jo det är ju det här med trummor,liksom inte min grej..Basen,ja därom tvistar de lärde..Jag tycker att det låter bra och är rätt snyggt lirat - kanske inte så tight men ett gott försök i alla fall,trots sträng rassel å strul..Pluggar är ju fusk.
Tack alla för de varma kommentarerna om denna låt,samt ber om ursäkt för att det tog sådan tid att svara.
Slut summering:Trummorna,ja det vore guld att få en trummis/programmerare som gjorde gemensam sak med mig.Det skulle lyfta mina proddar en hel del...
Mvh
Micael