Forum > Färdiga produktioner

Indiepoplåt - You or me

<< < (3/5) > >>

MaxB:
Nice shit!
Känns som den här låten är värd mer arbete än hittills. Att lägga bra trumljud och spel har redan nämts.
Mats erbjöd hjälp med guran. Kolla vad han kan leverera och se om det fungerar i låten. Kanske höjer det känslan i låten. Jag hör också flera grejer man skulle kunna göra med gitarr för att få både driv och sug i låten. Troligen har Mats också inspirerats av din grund här. Borde få plats med ett gitarrsolo som både driver igång och sen kyler ner känslorna.

Bra med det enkla arret då har här.
Sången är skön.
Good shit!

Tokai:
Börjar bra. Men när "trummorna" kommer in...ähhh
Indiemusik är för mig (och jag har lyssnat igenom hundratals det senaste året) att det inte är elektroniska trummor utan levande sådana. Finns väl några undantag.
Men jag välkomnar detta! Mer innovativ popmusik här!

zorrow:
Underbart fram till trummorna. Kan du hitta andra? Fasen va bra detta är. Men trummorna går att göra bättre. :D

Eddi:
Har lyssnat igen till denna bedårande låt och ansträngt mig riktigt ordentligt för att tycka illa om trummorna men nä det gör jag inte gillar blandningen av hiphop och traditionellt ljud här. Inga nits helskön låt Loopen.

zorrow:

--- Citat från: Eko skrivet 16.07.2010, 23:48:56 ---Har lyssnat igen till denna bedårande låt och ansträngt mig riktigt ordentligt för att tycka illa om trummorna men nä det gör jag inte gillar blandningen av hiphop och traditionellt ljud här. Inga nits helskön låt Loopen.

--- Slut citat ---

Ja, kanske har du rätt. Var sak har sin plats. I mina öron vore det skönare med lite mer "verkliga" trummor. Men det kanske skall vara så här?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion