Forum > Demolåtar
MaxB - Kom gunga loss
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 02.07.2010, 11:16:16 ---Jag har sett vår vackra skärgård.
Det här lite reggea-stukiga med den glada texten gillar jag också, när du är på humör och skriver sånt, det tycker jag är ditt piece de resistance (det bästa, någons paradnummer).
Riktigt skön låt, med mysig text..
Låter färdigt (?)
--- Slut citat ---
I helgen var Eko och jag ute i skärgården på en skön tvådagarstur. Uttrycket: "Man lär sig alltid nått nytt" kom väl till pass, då vi råkade ut för tre "händelser" under återresan hem.
Snygg bild för ett skivomslag, Eko på klippan.
Eko med en "paniktvåa" i hand. Intressant att se att grannarnas "Rescue team", en båt med stor motor. B)
Eddi:
Och här ser vi skepparen själv som med säker hand styrde båten in i fel vik :D
Tack för helgen MaxB det var hur häftigt som helst. Jag har dessutom upptäckt helt nya muskelgrupper man är ju vig som ett kylskåp :lol:
egghuvud:
Normalt sett så är reagge en sorts musik som jag hyser största antipati mot. Tåler inte skiten. Men detta var faktiskt lyssningsbart. Har inga klagomål på mixen direkt. Jag lyssnade hela låten vilket tporde vara det bästa betyg jag kan ge dig :)
MaxB:
--- Citat från: Eko skrivet 05.07.2010, 12:37:02 ---Och här ser vi skepparen själv som med säker hand styrde båten in i fel vik :D
Tack för helgen MaxB det var hur häftigt som helst. Jag har dessutom upptäckt helt nya muskelgrupper man är ju vig som ett kylskåp :lol:
--- Slut citat ---
Ja, stegen framtill på båten, kräver sin tribut... :P
Ta bort width=1000 height=750 om du vill i din länk. Originalbilden är mindre.
Nu är loggboken uppdaterad: http://monark.shivas.se/loggbok/loggbok.htm
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida