Forum > Färdiga produktioner

Asti, Ydderf och Marruschkka - Tanken på dig (ny version)

<< < (8/12) > >>

Eddi:
Skönt att höra att du fortfarande har kvar rebellen i dig fast här satt den långt inne :)
Skön låt bra sjunget bra spelat tycker steelen ligger rätt  men som du själv skrev så kanske stråkar på valda delar skulle göra det hela ännu intressantare - jag upplever den faktiskt som någon skrev lite lång men det är nog bara för att den låter lika rakt igenom.

Silverpilen:
jättefin låt med bra text och framförallt otroligt bra sjungen, steelgitarren låter helgött  :)

asti:

--- Citat från: Eko skrivet 01.07.2010, 10:39:38 ---Skönt att höra att du fortfarande har kvar rebellen i dig fast här satt den långt inne :)
Skön låt bra sjunget bra spelat tycker steelen ligger rätt  men som du själv skrev så kanske stråkar på valda delar skulle göra det hela ännu intressantare - jag upplever den faktiskt som någon skrev lite lång men det är nog bara för att den låter lika rakt igenom.

--- Slut citat ---
Jag kom inte på något annat som rimmar på kväll!  :rolleyes:
Roligt att du tycker om låten! Jag funderar på att kanske testa lite stråkar.....få se om jag hinner på semestern.
Den här typen av "traditionell" singer-/songwriterlåt är väl ofta lite fattiga på överraskningar utan mer ett komp
till texten.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

asti:

--- Citat från: Silverpilen skrivet 01.07.2010, 10:41:05 ---jättefin låt med bra text och framförallt otroligt bra sjungen, steelgitarren låter helgött  :)

--- Slut citat ---
Tack så hemskt mycket, det var kul! Tackar även å Freddys vägnar (steel-guitar)!
/Asti

zorrow:
Fullträff! Bra sång och bra text. Riktigt, riktigt bra! Allt sitter!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion