Forum > Demolåtar
Jonnerstone feat. Silverpilen - A Good Day To Die
jonnerstone:
--- Citat från: Wernborg skrivet 06.07.2010, 16:25:55 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.07.2010, 13:35:15 ---Mats: Tackar tackar. Gitarren ska bytas ut. Jag vill att den ska låta helt helt äkta. Kommer att göra ett försök att spela det själv, men märker jag att jag inte får in feelingen så lämnar jag över den biten till nån mer kvalificerad (Wernis???)
--- Slut citat ---
Bara å hojta!
--- Slut citat ---
Tack :)
Rattlesnake:
Ska bli kul att höra den färdiga versionen. Jag tycker det här var den solklart bästa låten, framför allt sånginsatsen, men jag spar mina kommentarer om mixen tills allt är på plats.
jonnerstone:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 12.07.2010, 02:04:40 ---Ska bli kul att höra den färdiga versionen. Jag tycker det här var den solklart bästa låten, framför allt sånginsatsen, men jag spar mina kommentarer om mixen tills allt är på plats.
--- Slut citat ---
Tack tack. Förhoppningsvis ska du inte tycka sämre om den färdiga versionen :)
Men den dröjer ett tag än......
Micke
freddy:
Lyssnade som hastigast igenom festivalbidragen, men när denna låt började så kändes den direkt som en solklar vinnare. Tio gånger mer välskrivet och proddat än resten av startfältet enligt mig, grymt.
Får säga grattis, även om det är långt i efterhand :) Rätt låt vann helt klart.
jonnerstone:
--- Citat från: freddy skrivet 10.08.2010, 20:54:21 ---Lyssnade som hastigast igenom festivalbidragen, men när denna låt började så kändes den direkt som en solklar vinnare. Tio gånger mer välskrivet och proddat än resten av startfältet enligt mig, grymt.
Får säga grattis, även om det är långt i efterhand :) Rätt låt vann helt klart.
--- Slut citat ---
Tackar så mycket :)
Hoppas att få tid och lust att färdigställa låten med riktig gitarr och lite bättre sång som inte är så processad.
Skitkul att det gillas ändå :wub:
Micke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida