Forum > Demolåtar
MikaelEdebro - Spektrat från mitt fönster (nu med två fläskiga orgelsolon)
MaxB:
Väldigt mycket impro, ofärdigt utvecklad impro.
Det jag märker är att det är kul att spela och det är underbart.
I nuvarande skick är det däremot inte något jag kommer tillbaka till för att lyssna på mera.
Behöver smidas och bearbetas för att få fastare struktur kan jag tro, men som sagt det är underbart att det är kul att göra musik, eller hur!
MikaelEdebro:
Håller i nuvarande stund på att tighta upp och lägga till lite orgelgrejor. Fick till ett rätt gött orgelsolo! ;)
Nu ska jag bara lägga om basen sen laddar jag upp på nytt! :rolleyes:
MikaelEdebro:
Nu har jag spelat in allt igen och lagt på lite orgelpålägg. Jag blev väl inte supernöjd med bas och gura men för närvarande får det funka. Det är ju ändå lite jam-feeling över låten. ;)
MaxB:
Det är kul att lyssna på och orgeldrivet är bra. Men jag tappar fokus efter ett tag. Händer inte så mycket i för mig önskad riktning som jag skulle önska, för att behålla fokus så lång tid.
Bra att du har kul.
Å Kalle och Sivvan har varit på fest idag, eftersom Vickan å Danne gängade sig. Jag var inte bjuden men de e okej, hade inte tid ändå...
Tokai:
Progressiv rock vill du kalla din musik, läste jag nånstans. Och visst är det så. Du är ju rätt så ung, 27 väl? Och samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det låter som ett (okänt) band i Woodstock -69.
Men jag är väl illa påläst, finns nog nyare progressive rock därefter (-69 alltså), så därför väntar jag mig med att fråga varför.
Bra gitarrspel är det. Men sång behövs, annars svårt att få grepp om låten.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida