Forum > Demolåtar
Eko & MaxB - 1000 Stars
MaxB:
Nu funkar den här också!
Jorå, jag gillar låten, det var det där med att få tiden att räcka till bara...
cykeln:
Introt är hur snyggt som helst!
Älskar orgeln (vilken är det?) och gitarren - man får en känsla av Band/Dylan
Melodin och sången kanske behöver ses över lite - lite rörig (dubbleringen?) i öronen vid en första lyssning
Sticket behöver knytas ihop lite mer övriga låten - låter lite tunt - beror kanske på att gitarren försvinner helt? Lägg någon kör i stället?
Kan bli en riktig nice låt detta!
asti:
Håller med cykeln, får lite Dylan/Band-vibbar av kompet, men sången är för otydlig/rörig!
Tror det vore bättre om en av er sjöng och försökte få bättre närhet och tydlighet!
/Asti
zorrow:
Hej, här har ni något bra på gång! Jag tycker att ljudet i mixen låter bra fast trummorna kunde höjas ett snäpp. Trummorna är också lite monotona så peta gärna lite till med dem. Sången funkar bra när båda sjunger och ni lägger stämmor men de helt unisona partierna blir lite grötigt. Det räcker med en sångare där. Det var mina 50 cents. Lycka till!
Eddi:
Tack för input Cykeln, Asti och Zorrow ni är inte helt eniga i bedömningen men det ger ändå idéer til hur utveckling kan ske så vi agerar efter det på nåt sätt så småningom - den här lär ta tid tror jag men nuförtiden inser jag bättre att tålamod ger resultat i längden.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida