Forum > Demolåtar

Marre & marodörerna- Ge mej tid

<< < (5/9) > >>

MaxB:
Tänkte på att det skulle vara med lite munspel på den här och så vips - där kommer munspel!
Kul teamwork!

spacetrucker:
Wow... :lol:
Dennhär e toppen... hemliga KR medlemmar... hmmm. Får mina små aningar angående basisten :D
Skönt och avslappnat. Å texten e oxo kanon.
Marre - tror nog banne mig dethär är det ditt bästa hittills :wub:

Space

Marruschkka:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 29.06.2010, 15:24:32 ---Wow... :lol:
Dennhär e toppen... hemliga KR medlemmar... hmmm. Får mina små aningar angående basisten :D
Skönt och avslappnat. Å texten e oxo kanon.
Marre - tror nog banne mig dethär är det ditt bästa hittills :wub:

--- Slut citat ---

Så kul att du gillar, det gör jag oxå, härligt sväng på den här!! Men det roliga är att det kommer en annan version på den här oxå, så kan det bli när flera duktiga musiker är inblandade :wub: Men denna är kanon i sitt slag, jag tackar för den mixen :wub:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.06.2010, 12:06:21 ---Bra text, jag får misstankar ;)

Sjungerskan får här bra stöd av nya instrumentalinsatser som emellanåt heter duga. Gillar starkt detta.
Trummorna känns också bättre nu.

--- Slut citat ---

Kanonbra insatser här, gillar så mycket, vilka folk det finns här :wub: Tack du!

--- Citat från: MaxB skrivet 29.06.2010, 13:02:43 ---Tänkte på att det skulle vara med lite munspel på den här och så vips - där kommer munspel!
Kul teamwork!

--- Slut citat ---

Vips sa det bara..och munspelet var ett faktum...väääldigt snyggt spelat :P Nog har vi roligt här, you bet :rolleyes:
Det kommer mera, från fler kompetenta musiker ;)Tack!

/Marre

bjurte:
KATTEN va det svänger... vad är midistelheten?? Som bortblåst. :lol:
Sången sitter som en shmäck..ingen otajthet här inte...
Det enda jag kan tycka är mindre lysande är sologitaren som låter väldigt Compressor hård och smällig..
Skulle sitta fint med ett lite mjukare Jazzbluesigt sound där..
Resten är kanon och Sjungerskan är i högform...

Marruschkka:
Nog svänger det om instrument och sången är då så kul att lägga, en jättebra låt är det ju!

Tack :D

Det kommer mera/flera insatser säjs det;)

Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion