Forum > Demolåtar
Kornstad - When I am close to you - NY version m. sångtest! 2010-06-20
MaxB:
Hoppas du tycker det är OK om jag använder din låt som bakgrund i min lilla seglingsfilm från igår!
Passar underbart så här!
Dividend:
Tycker pianot låter väldigt bra. Lugn seglar-låt liksom, en pripps blå och vindar och vatten...
Det låter i princip proffsmixat. Tycker det känns som om trummorna är lite för påträngande (som kanske kunde filas på i mixen lite?), men de bildar iofs upptakt till solot (som är bra), och som också är "påträngande" i ljudbilden.
Snygg ballad, kan bli riktigt trevligt med sång :)
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.06.2010, 20:50:55 ---Tycker pianot låter väldigt bra. Lugn seglar-låt liksom, en pripps blå och vindar och vatten...
Det låter i princip proffsmixat. Tycker det känns som om trummorna är lite för påträngande (som kanske kunde filas på i mixen lite?), men de bildar iofs upptakt till solot (som är bra), och som också är "påträngande" i ljudbilden.
Snygg ballad, kan bli riktigt trevligt med sång :)
--- Slut citat ---
Vänta tills du ser seglingsfilmen med den här låten. Helt underbar musik! B)
Cooming soon to a youtube near you ;)
Dividend:
Släng upp på världsnyheter!
(Innan Kornstad ens har hunnit reagera är hans låt spelad i hela Långtbortistan, och i andra världsdelar...)
asti:
Jättefint och låter färdigt i mina öron, men det är samtidigt svårt att bedöma innan man hör helheten inklusive sång
för att kunna avgöra nivåerna! Snyggt piano och likaså gitarrsolo, fast det senare känns aningen för långt.
Men det är också svårt att bedöma när man inte vet hur det samspelar med sången.
Ser fram emot att höra sång till detta!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida