Cykeln: Haha, när jag för undantags skull äntligen lägger lite mer rymd i en låt och gillar det....
Kommer troligtvis att dämpa en del av solot för att fylla med sången i refrängen, men har inte hunnit testa det ännu.
Eko: Duet....mmmmm ingen dum idé alls. Det tål att tänkas vidare på!

MaxB: Hmmm...det är svårt med skrift för det låter oftast mycket värre än det är tänkt. Jag är smickrad att du gillar låten
så mycket och tycker att det är jättekul att du vill använda den som bakgrund till din (ser härligt ut...) film. Dock
gillar jag inte riktigt att det läggs ut på youtube sådär, utan att jag sagt ok. För det första är jag inte klar med låten
än, för det andra ligger länken till min myspace sida med, men jag har ju inte ens hunnit lägga ut låten själv ännu och
som sista så kan det ju vara så att den som skrivit låten tänkt att använda den själv till ngt. Du får jättegärna ha
låten med i din film, men för privat bruk. Jag vill inte ha ut den på youtube i det här läget och jag hoppas att du
förstår mig.

Vill inte bli uppfattad som en grinpelle eller något.
Som sagt så är det svårt med skrift, men jag är inte alls förbannad eller så. Bara tacksam om du tar bort den från
youtube iallafall. Jag har själv gjort nåt liknande någon gång där man inte riktigt tänker sig för. Det är lätt hänt.
Dividend: Proffsmixat? Oj, den kommentaren har jag nog aldrig fått innan för någon av mina låtar! Tack! Dock tror jag att
vissa rävar här, som ex tsmalmbe, kan hitta en hel radda med grejer som bör åtgärdas. Jag har nog allt några steg
kvar innan jag når till den nivån ändå.

Asti: Tackar! Jobbar med sången nu och hoppas att kunna lägga upp en ny version under veckan, men med ett riktigt slut
också. Kommer att testa att lägga refrängsång på någon del av gitarrsolot och tona ned det lite just där. Vi får se hur
det faller ut.