Forum > Demolåtar

Chrome - Motion (Higher part III) (ver14 - 2012-08-04)

<< < (4/11) > >>

BaconMcMuffin:
Yay!  {Claps her hands}   :lol:

Uh, Oh.  I can hear voices, too....  :unsure:

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 14.06.2010, 22:39:55 ---Oops fel sida... sorry... [klippte bort nåt som jag klistrat in av misstag]

Jo, förresten, med "motiv" menade jag nåt att fästa uppmärksamheten på, men sen läste jag att sång var på väg :)

Så då gör det ju inte så mycket...

--- Slut citat ---
:D

--- Citat från: kpinnen skrivet 15.06.2010, 11:03:09 ---Tycker detta lät bra, skön musik som man drömmer sig bort i.

Hittar inte här något att anmärka direkt på, sitter iofs på laptopen men i den lät det bra.

Bra jobbat, blir häftigt att får höra hela trilogin i ett svep sen !

--- Slut citat ---
Drömskt. Det var uppsåtet med låten.
Vi får se ifall vi gör likadant som med vår första trilogi Surreal där vi vävde ihop de tre ingående delarna till en nonstop-mix med små byggstenar mellan låtarna. Tack så länge...

--- Citat från: egghuvud skrivet 16.06.2010, 15:18:34 ---mmmm jodå Det är ju skissartat så utifrån det så tycker jag det låter bra. Retar mig lite på pianoslingan som känns märkligt apart från resten av låten, men annars tror jag nog det kan bli bra.  :)

--- Slut citat ---
Förutom att det låter skissartat och märkligt så är det alltså bra, haha.  :lol: Jorå, det är klart att det är en bit kvar till mål.
Tack för lyssning.

Dividend:
Lyssnade på verren som fanns på facebook, men svarar här:

Det är som vanligt väldigt monotont, men det har jag sagt för, och är väl ert signum och så som ni vill ha det.
I övrigt är det väldigt finna sång- och instrumentalprestationer.
Melodin fastnar inte för mig, när det på de 5 minuterna finns en melodi. Det fann 1-2 starka på EPn. Ändå gillar jag det här
Ni är att likna vid wagner, kräver uppmärksamhet och för att lyssna igenom 14 timmars cykeln Nibelungenringen, måste man ägna fokus på storyn. Samma med era texter (pga repetitionen, bellman blir tråkigt musik utan texten), och framförallt den vägjorda ljudbilden.

Det är ingen bakgrundsmusik.

Clemens:
Skitbra detta!...gillar mycket..snygg mix..tänkte på en liten sak..ett litet delay på pianot å sänka lite..skulle eka iväg snyggt tror jag, men kanske inte på "refrängen"..like this  :)

Emulator:
Oj, missat totalt här!

Vi får tacka för feedback, och återkomma med lite vettigare svar under dagen =)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion