Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Sången Utan Namn

<< < (6/6)

bace:
Gosh! (som goofy skulle sagt)

Åsa:

--- Citat från: zorrow skrivet 16.07.2010, 22:27:41 ---Klockrent! Vafasen mer kan tilläggas...

--- Slut citat ---

--- Citat från: asti skrivet 17.07.2010, 00:12:49 ---Efter att ha hört den ytterligare ett antal gånger - visst är den bra!
Den bjuder inte på några halsbrytande harmoniväxlingar, men är väldigt
fin i all sin enkelhet och framför allt känsla i framförandet.

--- Slut citat ---

--- Citat från: bace skrivet 17.07.2010, 23:23:19 ---Gosh! (som goofy skulle sagt)

--- Slut citat ---

:wub: tack ska ni ha!!
Ja den växte den här.. vi var skeptiska båda två från början men jag tycker mycket om den nu!

Wernborg:
Låten passerar obemärkt förbi tyvärr.

Spel och produktion mycket bra som vanligt, texten brabra, och Åsa sjunger finemang såklart.

Får också instämma i hyllningskören ang. produktionen. Låter fantastiskt färdigt om era låtar. Befriande fritt från EZ-virvlar.  :D

Solot på slutet lät lite off. Såklart medvetet men jag tyckte inte att det passade med blues där.

// Herr Gnäll

Åsa:

--- Citat från: Wernborg skrivet 18.07.2010, 01:27:52 ---Låten passerar obemärkt förbi tyvärr.

Spel och produktion mycket bra som vanligt, texten brabra, och Åsa sjunger finemang såklart.

Får också instämma i hyllningskören ang. produktionen. Låter fantastiskt färdigt om era låtar. Befriande fritt från EZ-virvlar.  :D

Solot på slutet lät lite off. Såklart medvetet men jag tyckte inte att det passade med blues där.

// Herr Gnäll

--- Slut citat ---

Hej och tack Herr Gnäll :D Inte tyckte jag det var så gnälligt inte haha :)
Freddy har fullt upp, jag svarar så gott jag kan, kul att du tycker det låter bra! Förstår att du tycker den passerar lite sådär obemärkt förbi, det är ju ingen sticka-ut-låt direkt det här, men den funkar i sin enkelhet mitt bland alla andra på nåt sätt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion