Forum > Demolåtar
Tungt reflekterande beat, NU med underbar sång! - UPPDATERAD!
MaxB:
Ganska cool sound. Behövs definitivt sång eller annat som omväxlar.
scorpions91:
Jag gillade det faktiskt! Du fick mig faktiskt att bli inspirerad att börja skriva låtar igen! :)
Wernborg:
Riktigt bra arrat. I taggen för låten skriver du hip-hop. Har du tänkt rap?
Mycket bra sväng.
clavinova:
Har lyssnat några gånger och konstaterat att jag gillar. Saknar egentligen inget direkt heller.
AlexanderB:
--- Citat från: scorpions91 skrivet 05.06.2010, 18:11:12 ---Jag gillade det faktiskt! Du fick mig faktiskt att bli inspirerad att börja skriva låtar igen! :)
--- Slut citat ---
Oj, det här är trevlig respons, inspirera någon, härligt! Om du tillåter så tar jag gärna del av någon av dina texter. Kanske till denna låt?
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.06.2010, 21:41:41 ---Riktigt bra arrat. I taggen för låten skriver du hip-hop. Har du tänkt rap?
Mycket bra sväng.
--- Slut citat ---
Jag vet inte riktigt. Sångaren jag har tänkt mig är väldigt duktig på något slags mellanting mellan rapp och sång blandat med kör. Eventuellt blir det något sådant eller en klassisk mer minimalistisk sångstil.
Kolla in Chica, där har du något av den stil jag syftar på, http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=1065497.
--- Citat från: clavinova skrivet 05.06.2010, 22:52:50 ---
Utmärkt B)
Har lyssnat några gånger och konstaterat att jag gillar. Saknar egentligen inget direkt heller.
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida