Forum > Demolåtar
Tungt reflekterande beat, NU med underbar sång! - UPPDATERAD!
AlexanderB:
Hej.
De som orkar kan gärna få kritisera denna version mot den förra, sången är annorlunda på slutet bland annat. Lite annorlunda effekter.
Knastret ska även fixas på något sätt, vettefan hur då det är själva kicken som har en vinyleffekt eller liknande.
http://www.box.net/shared/tr1p725nkv
Eddi:
Det här är en riktig hitlåt med de sångaren bra jobbat. Knastret hm... kan du komma åt att EQ-förändra endast kicken i så fall dra ner allt från 700 och uppåt - kanske hjälper det? Alternativt kan du byta bar kicken?
Vid 2.26 på senaste versionen är det nåt som bryter igenom som jag inte tror att du vill ha där. Vid 2.51 hör man väldigt sparsamt gitarrplock - det tycker jag skulle vara enormt om du gjorde en stund snyggt plock efter det att Micke sjungit att han sitter och spelar gitarr kanske kommer sent i låten men fundera om att flytta runt lite och spara på Micke en aning less is more tror jag, och så får vi mellanspelet som saknats.
Bara lite funderingar - kanonlåt i alla händelser :D
AlexanderB:
Hej Eko!
Mycket rikigt 2.26 ska fixas :rolleyes:
Ska försöka åtgärda knastret till nästa version också, lovar.
Eddi:
Nu är det verkligen trögt på KR om ditt svar 2:26 var det senaste som hänt här. Hm....
Skulle bara tipsa om att byta rubriken nu när du fått med en så fantastisk sångare.
Tokai:
Om trummorna varit lite livligare, synkoper, osv. Hade jag trott det var The Police.
Jag gillar verkligen din röst.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida