Forum > Färdiga produktioner

Simple Machines - Lucy

<< < (2/3) > >>

MaxB:
Låter bra och låter inte dåligt alls! :lol:

Eddi:

--- Citat från: Eko skrivet 03.06.2010, 03:03:26 ---Ja urtypisk 80-talare bra mixad nu men så trallvänlig vet jag inte hm. tror inte jag kommer ihåg den imorgon vid lunchen kräver nog ett flertal lyssningar innan det. Bra sångare förresten  :D

--- Slut citat ---
Den är bra och trevlig och juste proddad och tål att lyssnas på många gånger vilket jag kommer att göra men trallvänlig får jag inte in på denna - men det gör inget.

clavinova:
Jisses, vad bra denna var i mina öron. Ni har verkligen lyckats återskapa stämningen och "sättningen" från 80-talet. Associerar definitivt med Simple Minds men tycker också att det finns ett stänk av både Marillion och Human League i låten.  :)

cykeln:
Jag vet inte vad jag ska skriva om detta...
Den innehåller alla de ingredienser från det årtionde som har alla bottenrekord i min bok.  :D
Oftast får jag en form av mental allergisk reaktion och måste stänga av
MEN
jag tycker att det dold bland synthdimmorna ligger en fin låt
och det är bra sjunget

Larsson:
bra fångat när det gälller 80-tals andan, den känns lite för blöt ändå
även om det hörde tiden till, kanske sången ligger för långt bak nu, den drunknar lite i musiken
upp med den alltså,eller ta ner delay/reverb lite iaf

virveln i början låter jättesvag, den borde tas upp rätt mycket, det är ju den som står för halva drivet lixom ;)
alltsomallt snyggt levererat av alla inblandade & skön låt
inte riktigt balans i ljudbilden ännu, men några små ingrepp så är ni hemma enligt mig

/Larsson :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion