Forum > Färdiga produktioner
Zorrow, MikaelEdebro, Uriah - Sloth
MikaelEdebro:
--- Citat från: uriah skrivet 19.06.2010, 12:59:44 ---Först en fråga till MikaelEdebro!!! Är det en riktig Mellotron ,eller VST ???(I så fall vilken??)
--- Slut citat ---
Skulle gissa att antalet Mellotroner som finns i Sverige går att räkna på ena handen, och tyvärr, jag är inte en av de lyckliga! :P ;)
Jag använder en som heter SampleTron. Den innehåller även en massa andra "trons" som typ Novatron, Chamberlain mm. Dock använder jag typ bara mellotron-samplingarna.
Sen finns ju även M-tron. Vilken som är bäst vetetusan. Tror MaxB kör med M-tron i sin hemmasnickrade "synthotron".
zorrow:
Er vilja är min lag :rolleyes: Har försökt att följa råden till punkt och pricka. Blev det som ni tänkt? :unsure:
bjurte:
Där satt den,sa flickan.. B)
Nämen,skitbra Mellotronerna är guld..
MikaelEdebro:
Nu låter det skitbra i mina högtalare iaf!
Det enda jag reagerade på var att utfasningen av stråkarna inför versen var lite för abrupt och svajjig. Börja gärna lite tidigare och mer jämnt, sen kan du spika igen kistan och slänga nycklarna i avloppet! ;)
zorrow:
Jag försökte fixa till det men det blidde bara sämre. Jag ger upp och världen får leva med den skavanken. Kistan är igenspikad och nyckeln ligger på havets botten.... Tack för ett jätteroligt colab Mikael och Uriah! Ha det!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida