Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Nude Angels Cantata

<< < (3/3)

MaxB:
Jag kan inte med rätta bedöma det som låter som klassiska stycken. Därför är det så svårt för mig att tycka till om dina kompositioner.

Då blir min kommentar "Det duger". Jag är medveten om att jag skulle vara ljusår från: "Det duger" om jag försökte skapa något liknande. Jag jämför dig med de enda jag känner till, de stora mästarna och då blir det: "Det duger".

God fortsättning på helgen!

Dividend:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.11.2010, 18:30:34 ---Jag kan inte med rätta bedöma det som låter som klassiska stycken. Därför är det så svårt för mig att tycka till om dina kompositioner.

Då blir min kommentar "Det duger". Jag är medveten att, om jag försökte, så skulle det vara ljusår från: "Det duger". Ska jag jämföra dig med de enda jag känner till i genren, de stora mästarna, får det bli: "Det duger".

God fortsättning på helgen!

--- Slut citat ---

Det är inte ett klassiskt stycke det här. har bara lite klassiska instrument med i det hela, mycket synthar också...

Med tanke på att denna låt skrevs 2007, så tar jag "Det duger", som en av de bästa komplimanger man kan få. Jag anser att jag utvecklats enormt de senaste 3 åren ;)

Tack och god fortsatt helg på dig också!
Per

Dividend:

--- Citat från: asti skrivet 06.11.2010, 11:37:16 ---Det här var intressant och spännande musik!
Gillar speciellt dom halvt "atonala" tongångarna.
Snygga körer!
Men ska det vara tyst mellan 114 sek och 129 sek?

--- Slut citat ---

Ja, det skall det ;)

Kul att det lät spännande och intresseväckande! Originalitet är kul! ;)

Tack!

mahan:
Tjou Per!
Fortfarande gillas ditt stora jobb med arrangemangen, undrar igen en gång hur du klara av detta.
Låten / alstret är ju dock inte sånt att det fastnar som en schlagermelodi men när man vet vilket jobb dina låtar ligger bakom så måste jag upphölja även denna låt..... SNYGGT JOBBAT! :)
(dina pratdelar ligger alltför högt i mixen)
Saknar även dom lugna delarna här...

h.  Johan o Benita

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion